Інтернет-маркетолог – короткий список робіт:

– Збір інформації про просувається бізнесі.
– Розробка стратегії просування бізнесу online.
– Складання комплексного аудиту сайту, або – робота з проектами від моменту створення розробниками.
– Розробка технічних завдань.
– Роботи по внутрішній оптимізації (включаючи редагування коду і плагінів).
– Робота з зовнішніми факторами ранжування (реклама на сторонніх ресурсах).
– Налагодження та ведення контекстної реклами.
– Налагодження та ведення груп і реклами в соціальних мережах (facebook, instagram, twitter, VK і т.д.).
– Налагодження та робота в будь-яких CRM системах.
– Детальне налаштування веб-аналітиці, для отримання коректної інформації про взаємодію користувачів з проектом.
– Поліпшення поведінкових факторів на сайті.
– Збільшення трафіку і поліпшення конверсії ресурсу.