Копірайтинг

  • 0

Копірайтинг

Category : Блог

  1. Що таке продаваючий текст?
    Продаваючий текс текст – це віртуальний аналог менеджера, який працює на вас без перерв і відпусток. Його завдання – відповісти на питання, розвіяти сумніви і розповісти відвідувачеві, ЧОМУ угода з вами вигідніша, ніж з конкурентами.

    Після прочитання тексту викликає тільки одне бажання: купити / подзвонити / замовити / перейти за посиланням ТУТ і ЗАРАЗ

  2. Текстове наповнення сайту  Це унікальна послуга щодо заповнення головних розділів сайту – тих, про які зазвичай думають в останню чергу. І потім шкодують! «Порожні» сайти НЕ ЦІКАВІ пошуковику, не зрозумілі відвідувачеві, НЕ СТРАШНІ конкурентам. Ми підготуємо і розмістимо унікальні тексти в розділи: «Головна», «Про компанію», «Послуги», «Асортимент», «Ціни», «Доставка», «Оплата», «Гарантії»

3. Проектування Landing page

Це створення макетів сторінок з продуманим розташуванням блоків. Результат проектування – це готовий сайт, який залишиться лише «прикрасити». У послугу входять: розробка послідовної структури, написання інформативного тексту.

4. Ньюсмейкінг

Систематичне розміщення в інформаційному розділі сайту цікавих та унікальних статей з максимально актуальною і затребуваною інформацією про товари / послуги у сфері вашого бізнесу.

5. Email-розсилка

Email-розсилка – обов’язковий пункт інтернет-маркетингу, стратегічне спілкування з підписниками. Це спосіб вести бізнес по-дорослому, отримуючи максимум заявок від покупців. Поштова розсилка – це не спам. Вона відправляється тим клієнтам, яким цікаві товари (послуги) компанії.

Листи містять цікаву і корисну інформацію, сприймаються як особливе ставлення, ненав’язливе нагадування. Клієнту приємна така турбота, за що він висловлює подяку в діях – купує.

6. PR-текст

PR-текст – це повідомлення, яке забезпечує взаєморозуміння між компанією і клієнтом, формує ставлення до товару / послуги і спонукає до дії (покупки / замовлення). PR-текст спрямований на створення і підтримання іміджевого рівня компанії, організації або окремої особи.

7. Текст для медіаконтенту

Це сценарій аудіо- або відеоролику, готовий план, за яким працюють творці медіаконтенту. Жива мова і динамічна картинка продають краще текстів. Але цього не досягти без продуманого сюжету і професійного сценарію.

8. Рерайт тексту

Інформаційний контент – це узагальнена назва для статей різної спрямованості: SEO, тематичних і поліграфічних.

9. Неймінг

Неймінг – це розробка комерційно успішних імен, назв і слоганів для фірм, товарів і послуг. Ця формула працювала з початку 20 століття, працює і тепер: яскраве ім’я + потрібний продукт + правильна реклама = незворотний успіх.