8 ключових трендів ecommerce на 2018 рік

  • -

8 ключових трендів ecommerce на 2018 рік

Category : Блог

1. Голосові покупки
За прогнозами аналітиків, контекстна аудиореклама навчиться пропонувати користувачам персоналізований контент і навіть давати рекомендації. В результаті люди стануть більше купувати за допомогою смарт-динаміків на кшталт Google Home або Amazon Echo.

2. Продажі в соціальних мережах
Очевидно, що з кожним роком соціальні мережі все активніше перетворюються в платформу для ecommerce. Так, на Заході Facebook вже запустив Facebook Marketplace – майданчик оголошень від приватних осіб. А Amazon представив свій Amazon Spark – сервіс, який демонструє зображення продукту і дозволяє миттєво оформити замовлення (привіт, Instagram і Pinterest!).

3. Інтеграція офлайн- і онлайн-продажів
Ритейлери будуть приділяти багато уваги залученню офлайн-покупців в онлайн. У спробі зробити рекламу більш релевантною і персоналізованою великі онлайн-ритейлери будуть намагатися отримати доступ до внутрішніх баз офлайн-майданчиків. Так, в серпні Amazon придбав мережу супермаркетів Whole Foods, отримавши таким чином доступ до офлайн-покупців мережі. У найближчому майбутньому компанія зможе краще зрозуміти звички клієнтів, а значить, збільшити середній чек.

4. Обмін інформацією
Технологічні гіганти, такі як Facebook або Amazon, трепетно ​​ставляться до даних користувачів і відмовляються від інформаційного партнерства з іншими гравцями ринку. А ось ритейлери і бренди, за даними Criteo, не настільки педантичні. Так, 72% керівників відділу маркетингу вважають, що інформаційне партнерство дозволить збільшити дохід, прибуток (65%) і задоволеність клієнтів (56%).

5. Нові способи презентації продукту
У пошуках нових способів презентації продукту відділи реклами звернуть пильну увагу на його опис та зображення. Щоб забезпечити потенційному клієнту найкращий користувальницький досвід, компанії почнуть використовувати продуктові фото, що демонструють варіанти застосування товару, великі плани з високою роздільною здатністю, зображення 360 градусів і інші інструменти.

6. Закон про захист персональних даних
Регулюючий акт Євросоюзу «Загальні положення про захист даних» (General Data Protection Regulation, GDPR) набуде чинності 25 травня 2018 року. В першу чергу нововведення торкнеться компаній, які прагнуть взаємодіяти з європейськими покупцями та аналізувати їх поведінку в маркетингових цілях. Глобально законопроект дозволить вибудувати довірчі взаємини між клієнтами і компаніями, які виступають за прозорість бізнесу.

7. Відео
Люди проводять все більше часу перегляду відео. У свою чергу рекламодавці теж приділяють дедалі більшу увагу цьому формату. У 2018 цей тренд буде  актуальний.

8. Партнерства і злиття
За останні півроку в індустрії ритейлу на Заході було укладено декілька гучних угод. Наприклад, між Amazon і Whole Foods, Amazon і Kohl’s, Walmart і Google Express service. У наступному році ритейлери продовжать шукати варіанти для стратегічного партнерства, щоб залишатися конкурентоспроможними і посилювати свій вплив.