Отже, почнемо з того, що таке SMM? Social Media Marketing – ефективний метод просування послуг і товарів при використанні соцмедіа. Чому він дає результати? Після оптимізації люди починають активно проявляти інтерес до продуктів, обмінюються досвідом придбання, оформляють покупки, стежать за акціями і поточними вигідними пропозиціями. Потенційні і реальні клієнти стають частиною бренду. Вигода від Social Media Marketing очевидна! Збільшується товарообіг, а разом з ним і прибуток. Більш того, компанія може покращувати сервіс, враховуючи рекомендації і претензії покупців.

Перед замовленням SMM потрібно чітко виставити цілі і відповісти на питання: «Навіщо моєму бізнесу необхідне просування?». Без урахування цільової аудиторії, її обсягу, інтересів і іншого не обійтися. Наявність безлічі цікавих ідей і корисної інформації для людей – безсумнівний плюс. Уже зі сформованим баченням потрібно звертатися до SMM-фахівців, адже вони не знають вашого реального стану справ.


Складові стратегії
В який бік «просувати» бізнес? Відповісти на це питання можна тільки після аналізу цілей. Поставте перед собою конкретні завдання, а краще – створіть стратегію. Відповідайте собі на наступні питання:

Яка соціальна мережа найбільш адаптована під потреби фірми?
Чим я буду залучати цільову аудиторію?
Чи вистачить у мене часу на зворотний зв’язок з клієнтами?

Як оцінювати роботу фахівця з просування
При аналізі результативності оптимізації використовуються різні метрики. Які з них найважливіші в SMM?

Про ефективність SMM судять за показниками:

  • конверсії – реальні покупці;
  • ліди – зацікавлені в пропозиції / товари / послуги;
  • охоплення – загальна кількість передплатників;
  • залучені активні користувачі – дані по приросту і кількості лайків, коментарів;
  • покази – число переглядів публікацій;
  • проведений на сайті час – кількість хвилин, годин, секунд перебування на сторінці.
    Зростання аудиторії та зацікавленості активних і унікальних користувачів – ось що дозволяє оцінити ефективність SMM. Однак далеко не все залежить від фахівця. Якщо замовник ігнорує коментарі, не заглядає на сторінку проекту, не цікавиться думкою онлайн-спільноти і клієнтів, тоді нема чого дивуватися поганих результатів просування.