Основні SEO тренди

  • -

Основні SEO тренди

Tags :

Category : Блог

  1. Значно покращиться пошук відео і зображень.
    Тепер користувачі все частіше шукають інтерактивний контент. За останні декілька років збільшилася швидкість Інтернету і вдосконалилися платформи соціальних мереж, що спричинило бажання користувачів оперувати великими обсягами фотографій і відео. Вони охочуть не тільки переглядають їх самостійно, але і діляться з інтернет-друзями.

Цілком ймовірно, що незабаром Google та інші пошукові системи будуть по-іншому обробляти зображення і відео в онлайн-середовищі. Нові стартапи, такі як Moodstockss і Eyefluence (в компанії Google придбали їх обидва), створені для більш точного розпізнавання візуальних елементів зображень і відео. Метою даних розробок є залучення користувачів до взаємодії з інтерактивним контентом. Наскільки ці стартапи змінять сприйняття користувачів поки невідомо, але очевидно: скоро ми станемо свідками поліпшення процесу пошуку візуальних активів.

2. Блок «Графа знань» (в оригіналі звучить як Knowledge Graph, KG) буде домінувати.
KG називають базу знань, яка використовується компанією «Гугл» з метою підвищити якість свого пошукача. Уже кілька років Google примножує і вдосконалює свої featured snippets – короткі відповіді на питання, які користувачі вводять в пошуковий рядок. Проте, в останній місяць 2017 частота показу фрагментів значно знизилася. Їх замінили еквівалентними відповідями, знайденими в блоках Knowledge Graph. Цей факт свідчить про те, що незабаром «Графа знань» Google стане домінуючою. Вона заповнять ту ділянку інтернет-простору, яку зараз займають featured snippets. Внаслідок таких змін користувачі будуть отримувати ще більше ґрунтовних і послідовних відповідей на свої пошукові запити.

3. Голосовий пошук стане ще популярнішим.
Частково це буде пов’язано із зростанням продажів смарт-динаміків. Якщо ви до цих пір не використовуєте голосовий динамік для формування запитів в пошукових системах, то напевно знаєте хоча б декількох людей, які його застосовують. Продаж смартфонів в 2017 значно підвищився. З виходом на ринок нових моделей в 2018 році показник збільшиться ще більше. Оскільки ці динаміки активуються голосом і допомагають знайти в пошукових системах запитувану інформацію, користувачі все більше звикають взаємодіяти з Google та іншими пошуковими системами тільки за допомогою голосу і слуху. Популяризація такого виду пошуку призведе до зміни алгоритму підбору пошукових запитів. Керівникам підприємств слід «підігнати» свої веб-сайти і додатки під голосовий пошук. Інакше їх потенційні (і постійні теж) клієнти поступово переберуться до конкурентів, чиї ресурси реагують не тільки на візуальні запити (текст і зображення), а й на голосові.

4. Персоналізація змінить систему ранжирування.
Google насамперед просуває в результатах пошуку сайти з максимально персоналізованою інформацією, тобто спрямовану на цільову аудиторію. Пошукові боти для ранжирування веб-ресурсу аналізують дані про відвідувача: окремі історії пошуку, файли cookie браузерів та інше. Зібрана інформація використовується для конкретизації інформації для видачі в пошуку.

З появою розумних динаміків, удосконаленням критеріїв пошуку і більшої технологічної витонченості значимість персоналізації в 2018 році зросте ще більше. Відповідно, неможливо передбачити ні який рядок в результатах пошуку займе ваша компанія, ні як пошукові системи будуть оцінювати сайти.

5. Машинне навчання ознаменує кінець традиційним оновленням алгоритму пошуку.
RankBrain залишається найглибшим зануренням Google в машинне навчання. Але Alphabet, материнська компанія Google, за останні кілька років багато коштів інвестувала в машинне навчання і штучний інтелект (ШІ). Хоча в Google не публікували ніяких офіційних новин про те, коли планують запустити оновлення машинного навчання для свого основного алгоритму, імовірно це станеться в кінці 2018.

6. SEO пошириться за межі Google.
Дана компанія як і раніше домінує серед пошукових систем (ПС). Вона залишається найпопулярнішою пошуковою платформою в світі, набагато випереджаючи «Яндекс» і інші пошукові системи. Але на світовій пошуковій арені з’явилися нові учасники, готові конкурувати з Google. Наприклад, торговий інтернет-майданчик Amazon і цифровий помічник Siri. Вони стали самостійними пошуковими системами. Якщо ви хочете підвищити відвідуваність сайту і представити компанію і продукцію ширшій аудиторії, то в 2018 році слід задуматися про вихід за межі «Гугл». Особливо якщо ваш інтернет-бізнес орієнтований на закордонного споживача.

7. Гіперлокальні результати стають все популярніші.
Експерти прогнозували, що 2017 рік стане роком стрімкого розвитку гіперлокального маркетингу. До кінця 2018 року стане ще більше користувачів, які застосовують для інтернет-пошуку смартфони, а також зросте актуальність VR (Virtual Reality, віртуальна реальність) і AR (Augmented Reality, доповнена реальність). Для отримання високих результатів оптимізації, необхідно впровадити на сайті гіперлокальні ключові слова.

https://wezom.com.ua/blog/7-trendov-seo-kotorye-budut-preobladat-v-2018