Помилка 1. Відсутність чіткої мети.
Власне, навіщо вам свій канал в Інстаграмі? Можете відповісти на це питання конкретно? Якщо відповіді у вас немає, далі можна не читати, бо це головна причина невдач. Перш, ніж чекати чогось від підписників, визначитеся самі, чого ви хочете. Побудуйте стратегію навколо мети. Вам буде набагато простіше вибрати і зміст, і контент-політику.


Помилка 2. Щось пішло не так з посиланням в біо.
Інстаграм дуже скупий на зовнішні посилання. Єдиний допустимий URL – посилання в описі каналу. Це перший і останній шанс вивести користувача «назовні» – туди, де і відбудеться покупка. Якщо лінк веде на непродуману  сторінку, то втрачаєте клієнтів.


Помилка 3. хештег: багато, мало і не ті.
За допомогою хештегів можна значно підвищити охоплення ваших публікацій. А можна і скотитися на дно, якщо ставити теги абияк.  Оптимальний варіант – в середньому 11 хештегів на пост, релевантні, читаються, по можливості -вузькоспеціалізовані.


Помилка 4. повтор та одноманітність.
Самодублікація іноді допустима. Але якщо сильно зловживати нею, підписники викинуть ваш канал зі своєї стрічки.

Може, спробувати зробити ще щось подібне? Ні. Точніше так, але не прямо зараз. У Instagram заходять за свіжою порцією нового контенту і не терплять одноманітності. Експериментуйте – не дозволяйте передплатникам нудьгувати.


Помилка 5. Ігнорування рекламних можливостей Інстаграм. 
Так, якісний контент працює на популярність каналу. Але якщо ви сподіваєтеся не вкласти ні копійки в рекламу, майже напевно у вас нічого не вийде. Навіть при невеликому вкладенні в розкрутку поста ви отримуєте охоплення, яке можна порівняти з кількома місяцями активної роботи над контентом. Головне – ваші конкуренти вже відкрили панель реклами і вибирають, на яку цільову буде спрямований наступний пост.

Інстаграм часто оновлюється, додаючи зовсім нові можливості спілкування з користувачами. Слідкуйте за апдейтами, пробуйте нові фічі.


Помилка 6. Неправильна робота з коментарями

Вам подобається, коли вас не помічають? Ваші підписники теж не люблять. Навіть просто відповідаючи на коментарі, ви працюєте на лояльність аудиторії. Пишіть креативні коментарі і збільшуйте популярність вашого каналу.


Помилка 7. Конвеєр контенту

Ви підходите серйозно до свого Інстаграму. У вас є мета і план. Ви робите регулярні оновлення каналу 2-3-4 рази в тиждень, а то й частіше. Начебто все добре, а клієнти не йдуть.

Швидше за все справа в якості контенту. Якщо в основі стоїть регулярність постингу, якість найчастіше не враховується. Один персоналізований, цікавий, заточений під аудиторію пост вартий десяти добротних, але шаблонних публікацій. Визначтеся, що хвилює ваших читачів. Витратьте час на доведення контенту до досконалості. Коли ви будете впевнені, що «зловили тему», прийде і частота.


Помилка 8. Відсутня обробка фотографій
Так, Інстаграм пропонує набір фільтрів. Але вони не врятують фотографію, зроблену абияк. Якщо ви створюєте фотоконтент самостійно, забезпечте його належну якість! Освітлення, чіткість, фон, налаштування тону та яскравості. Це ваш продукт, тому подавайте його в найкращому вигляді!


Помилка 9. Занадто … багато … маркетингу!
Хоч ваш канал і створений заради продажів, не варто продавати надто настирливо. Ніхто не любить рекламу, а надто активне підштовхування до покупки викликає роздратування. Не слід перевантажувати публікації брендингом і закликами до дії. Цікава історія мотивує до покупки набагато сильніше, ніж явно рекламний пост.


Помилка 10. «Підписи не потрібні»
Хоч і здається, що Інстаграм «чисто про картинки», не слід забувати про підписи. Хороший, грамотний і цікавий текст не завадить ні одній картинці. Це не Фейсбук, так що навіть декілька грамотно та цікаво написаних рядків  можуть значно підвищити ефективність продажів.