У Facebook з’являться 3D-публікації. Компанія проводить тестування нового формату постів-зображень. Імовірно, даний функціонал стане новим маркетинговим кроком. Механізм дозволяє завантажувати 3-мірні зображення та обертати їх при перегляді.

Компанія забезпечила підтримку файлів у форматі glTF 2.0. Знімки реагують на рух вказівника миші або пальців, що дозволяє обертати 3D-публікацію. Для цього компанія готується оновити свої інструменти Graph API і Open Graph. За словами представників Facebook, це надасть великого значення маркетинговим стратегіям ресурсу.

Крім цього відзначається, що соцмережа стане працювати над партнерською угодою з метою інтеграції 3D-зображень, створених за допомогою сторонніх додатків. Зокрема, не виключається ймовірність, що в числі перших партнерів виявиться Sony. В цьому випадку для користувачів стане доступна функція завантаження 3-мірних знімків, створених в 3D Creator.