В ході заходу Mobile World Conference в Барселоні Google представив новий інструмент, що дозволяє порівняти швидкість завантаження мобільного сайту з іншими ресурсами. Інструмент називається Speed ​​Scorecard.

Speed ​​Scorecard показує швидкість завантаження тисяч мобільних сайтів з 12 країн по всьому світу. Інструмент працює на основі звіту Chrome User Experience.

Низька швидкість завантаження сайту не тільки відштовхує користувачів, а й впливає на доходи. У роздрібній торгівлі, наприклад, кожна секунда затримки знижує показник конверсії на 20%.

Тому Google запустив ще один інструмент – Impact Calculator. З його допомогою можна подивитися, як поліпшення швидкості мобільного сайту може відбитися на доходах компанії.

https://www.seonews.ru/events/google-predstavil-instrument-dlya-sravneniya-skorosti-sayta-s-drugimi-resursami/