Що доброго в негативному коментарі?
Всупереч загальноприйнятій практиці, коефіцієнт конверсії вищий, якщо на продукт є декілька негативних оцінок. Дослідження показують, що рейтинг продукту в межах від 4,2 до 4,5 виявляється найвпливовішим на думку покупців під час вибору товару.

Відгукам з сайту довіряють, як особистій рекомендації
Менш позитивні відгуки ефективні, тому що автентичні. Дуже хочеться заховати негативні відгуки або взагалі видалити їх, але 85% клієнтів довіряють позитивним і негативним відгуками так, як і особистим рекомендаціям. І куди важливіше швидко і повноцінно відреагувати на негативні відгуки.

Висловлюйте турботу про користувача і спробуйте вирішити проблему. Так ви зможете заслужити довіру не тільки рецензентів, а й потенційних клієнтів, які читають відгуки.

Не приховуйте негативні відгуки.

Відповідайте і вчіться на помилках. Коли ви спілкуєтесь з аудиторією, то люди з більшим бажанням захочуть мати з вами справу.

Звичайно неприємно читати негативні коментаріпро свій бізнес в інтернеті, але чому б щиро і шанобливо не відгукнутися на відгук, щоб отримати конструктивний зворотний зв’язок? Відповідь на негативну оцінку натякає на те, що ви враховуєте потреби клієнтів і готові покращити якість продукту чи обслуговування.