Google AdWords запускає новий інструмент Reach Planner. Він дозволить рекламодавцям прогнозувати охоплення і частоту показу реклами в YouTube і на сайтах відеопартнерів Google в більше, ніж 50 країнах світу.

Новий інструмент спростить процес планування, надаючи дані про охоплення по ряду пристроїв для всіх основних аудиторій і відеоформатів.

Reach Planner передбачає вибір нової функції – Product Mixes. Вона дозволить подивитися, які продукти найкраще працюють разом, а також можна буде вибрати найбільш вдалі поєднання, вказавши мету кампанії, рекламні переваги та бюджет.

Інструмент знаходиться на стадії бета-тестування. Щоб отримати до нього доступ, необхідно зв’язатися з менеджером по роботі з клієнтами Google AdWords.

https://www.seonews.ru/events/adwords-predstavil-instrument-dlya-planirovaniya-reklamy-v-youtube/