Після запуску відеореклами Google розпочинає її перевірку і, як правило, протягом дня ви вже розпочнете отримувати кліки та конверсії.

Проте, не можна підходити до реклами в YouTube з точки зору «налаштував і забув». Найбільша причина відсутності успіху у рекламних кампаній в YouTube пов’язана з відсутністю належної уваги.

На жаль, тільки близько 10% рекламних кампаній YouTube оптимізуються хоча б раз на тиждень. У 72% акаунтів не заходять більше місяця!

Як часто потрібно оптимізувати свій обліковий запис? Все залежить від вашого трафіку і бюджету.

Для бюджету більше 10 000 грн. в місяць ви повинні хоча б раз на тиждень проводити ретельний огляд своїх рекламних кампаній. Але щоб почати отримувати максимальну віддачу, переглядати кампанії слід не менше 3 разів на тиждень.

У випадку із запуском нової відеореклами бажано перевіряти аккаунт не менше 3 разів на день. Слідкуйте за кількістю переглядів, їх тривалістю, кліками, конверсіями та числом показів на 1 конверсію – це ключові показники ефективності відеореклами.

Залежно від того, скільки кліків ви отримуєте в місяць, перевірки раз на тиждень має бути достатньо, особливо якщо ваші рекламні кампанії безперебійно працюють вже певний час.

Як правило, чим більше часу ви присвячуєте  рекламним акціям в YouTube, тим краще вони функціонують. Не потрібно вносити істотні зміни 3 рази в день або в тиждень, але пам’ятайте, що постійний моніторинг вашого профілю дасть вам розуміння того, що потрібно зробити для досягнення бажаного результату.