В одному інтерфейсі маркетологи зможуть відслідковувати статистику лідерів думок і сортувати їх по характеристиках аудиторії.

Вже зовсім скоро маркетологи, що відповідають за розвиток брендів зможуть зручно знаходити потрібних лідерів думок та працювати з ними.

До прикладу цільовою аудиторією конкретного бренду є жінки з вищою освітою та конкретними інтересами в бізнесі. Використовуючи новий сервіс від Facebook бренд зможе знайти саме тих лідерів думок в яких переважає потрібна аудиторія.

Зараз в тестовому режимі доступна можливість відфільтрувати лідерів думок або ж потрібну аудиторію за демографічними опціями та іншими численними характеристиками, такими як:

Наразі сервіс працює в тестовому режимі тільки для Facebook, але якщо він буде користуватися популярністю то його можуть реалізувати для соціальної мережі Instagram.

https://24tv.ua/internet_tag5919