Питання оцінки бюджету важливе для роботи в будь-якому напрямку інтернет-маркетингу, а для SEO особливо. Визначення вартості пошукового просування є процесом складнішим і менш прозорим ніж, наприклад, в тій же контекстній рекламі.

Постійні зміни в правилах і вимогах пошукових систем, відкладений ефект, особливості ринку – все це призвело до того, що тема бюджетів в SEO слабо розкрита і більшість фахівців працюють кожен на свій розсуд. Відсутність інформації викликає труднощі в розумінні власників бізнесу, що позначається на довірі до виконавців.

Насправді нічого секретного тут немає. І бюджет на розкрутку сайту в більшості випадків розраховується з урахуванням одних і тих же складових. Бюджет на SEO залежить від таких факторів, як стан самого сайту, рівень конкуренції, поставлені цілі і ряду інших.

Якісне пошукове просування сайту вимагає опрацювання безлічі складових, які впливають на його рейтинг при оцінці пошуковими системами. Тому навіть при розкручуванні невеликого бізнесу важливо розуміти, що є мінімальний поріг в плані бюджету, який є необхідним для конкурентоспроможності. У ТОПі перемагають ті сторінки, які кращі від конкурентів у всіх аспектах, а не тільки по одному з факторів.

Одна з найбільш важливих змін, яка відбулося в SEO в останні роки – важливо не те, скільки ви витрачаєте, а як ви розподіляєте доступний бюджет. Можна взяти 20 тис. грн., витратити їх на десятки низькоякісних статей і посилань, а в результаті не отримати майже ніякої віддачі. А можна зробити на ці гроші декілька якісних статей, забезпечити їм гарну зовнішню підтримку і отримати чудовий ефект.

Завжди можна стартувати навіть з невеликим бюджетом. А потім поступово розширювати список робіт, відстежуючи результати і коригуючи стратегію при необхідності.