Google запустив в DoubleClick Bid Manager продаж аудіореклами для Google Play Музика, Spotify, SoundCloud і TuneIn. Скоро оголошення будуть також запущені в Pandora.

На думку Google, аудиореклама в стрімінгових сервісах отримує більше уваги, ніж інші типи онлайн-реклами, так як в моменти прослуховування музики користувачі не оточені великою кількість реклами.

Компанія MightyHive вже запустила аудіорекламу в Google Play Музиці через DoubleClick Bid Manager і отримала в результати:

7,5 млн показів,
більше 7500 кліків,
95% – частка прослуховування оголошення до кінця,
0,11% – показник CTR.
За даними дослідження WideOrbit, 85% покупців реклами в США зацікавлені в купівлі аудіореклами в реальному часі для кращого охоплення основної аудиторії. Половина покупців вважає, що алгоритмічна закупівля аудіореклами спрощує робочі процеси, а 75% – що такий підхід дає переваги оптимізації в режимі реального часу.