1. Зростання популярності оглядів та експертних думок
Майже 50% інтернет-користувачів дивляться відео про товар або сервіс перед тим, як його обрати. Ролик викликає більше довіри, ніж текст.

Зйомка відеоогляду або експертної думки не займає багато часу і не вимагає великих фінансових вкладень. Як результат – популярність таких форматів стрімко зростає.

Якщо ви вирішите знімати відео в такому форматі, ось декілька рекомендацій:

  • -Показуйте, як ваш продукт вирішує проблеми і робить життя простішим. Акцентуйте увагу не на продукті, а на результаті його використання.
    -Експериментуйте з форматами: презентація слайдів, наочна демонстрація, розповідь експерта на прикладі кейсів.
    -Визначте, хто буде шукати подібний контент – новачки або профі. Від цього залежить стиль викладу і термінологія.
    -Згадуйте про інші відео, які можуть зацікавити глядачів, попросіть їх підписатися на ваш канал.
  • 2. YouTube як джерело отримання нових знань.
    Останнім часом онлайн-навчання привертає все більше і більше людей. Особливою популярністю формат користується в аудиторії до 20 років. До кінця року їх буде близько 60%.Використовуйте цей тренд в своїх цілях – знімайте навчальні відео на теми, в яких зможете згадати про свій товар або послугу.
  • 3. Зміцнення позицій внутрішньої соціальної мережі YouTube Community
    Поки Facebook розвивається за рахунок включення відеоконтенту, YouTube намагається утримати користувачів, додаючи різноманітні функції соцмережі.У 2016 році відеохостинг запустив тестовий розділ Community – деякі з авторів отримали можливість спілкуватися з передплатниками безпосередньо, використовуючи тексти, відео та gif-анімації. Ідея виявилася успішною, тому в 2017 році доступ до Community був відкритий для всіх каналів, у яких більше 10 тис. підписників.
  • 4. Зростаюча популярність Live-трансляцій
    13% відеотрафіку на YouTube генерують прямі трансляції. Стріми в режимі реального часу допомагають сформувати зв’язок між брендом і клієнтом.Переваги використання Live-відео:-Для зйомок не потрібне спеціальне обладнання – достатньо смартфона.
    -Користувачів привертає спонтанність живих відео, вони вважають їх більш щирими.
    -80% клієнтів вважають за краще дивитися прямі ефіри, а не читати пости.
    -Live-відео дивляться в 3 рази довше, ніж записані заздалегідь.
    -У Live-форматі можна брати інтерв’ю у співробітників компанії, розповідати користувачам про свої плани, нові концепції та продукти.

    Можна зробити рубрику, в якій один із співробітників відповідає на питання клієнтів з чатів або месенджерів. Користувачам приємно бачити «людські обличчя» бренду – це підвищує довіру.

    5. 360-градусних відео стане більше
    При цьому для їх перегляду не потрібно купувати шолом або окуляри, а також встановлювати спеціальні додатки.

    Можливість завантажувати такі відео на YouTube з’явилася в 2015 році. Спочатку перевагою такого формату користувалися в основному великі і відомі бренди. Але за минулі три роки формат оцінили багато користувачів, тому варто очікавати збільшення кількості таких роликів.

  • 6. Адаптація вертикального відео під мобільні пристрої
    У минулому році YouTube почав показувати вертикальні відео на смартфонах без чорних смуг з боків.Незважаючи на поширену думку, що вертикальні ролики – зло, багатьом користувачам зручніше знімати і дивитися відео саме в такій орієнтації.З огляду на ці нововведення і той факт, що понад 50% користувачів YouTube переглядають відеоконтент з мобільних пристроїв, варто чекати збільшення кількості відеороликів саме в такому форматі.
  • 7. Відеоролики будуть проходити більш ретельну модерацію
    Автоматична перевірка роликів не завжди здатна розпізнати неприйнятний зміст. Через це реклама відомих брендів, які позиціонують себе як традиційні та сімейні, не раз опинялася поруч відео з образливим змістом.З цих причин у 2017 році від реклами в YouTube відмовилися Marks & Spencer, уряд Британії, BBC, банки HSBC і Lloyds, а також AT & T, Verizon, Johnson & Johnson. В результаті YouTube недоотримав $ 35 млрд.Тепер відеохостинг буде ретельніше відбирати канали та відео для реклами: критерії стануть суворішими, а поруч з автомодерацією буде ще й ручна перевірка змісту роликів.

    8. Для максимального ефекту відео доведеться просувати в інших каналах комунікації
    Щоб утримати вже існуючу аудиторію (діючих або потенційних клієнтів), необхідно регулярно ділитися з ними корисним контентом.

    Якщо у вас немає каналу на кілька мільйонів передплатників, ролики потрібно не тільки створювати, а й правильно просувати:

    -Згадуйте про нові відео на сторінках компанії в інших соцмережах;
    -Додавайте посилання на ролики в email-розсилку, коротко описуючи, чим саме він буде корисний людині;
    -Публікуйте відео в блозі на сайті;
    -Записуйте інтерв’ю з експертами з суміжних областей – так ви збільшите охоплення аудиторії.

  • У магазині розширень Google Chrome з’явився сервіс FacePause: він зупиняє відео на YouTube при відведенні погляду
  • https://geniusmarketing.me/lab/8-goryachix-trendov-youtube-v-2018-2019-godu/