1. Оптимізація ресурсу
    Збільшення конверсії сайту – ряд заходів і методів, націлених на потенційного покупця. І перше, що потрібно зробити – зайнятися оптимізацією власного ресурсу. Сайт повинен швидко завантажуватися, а його структура і дизайн – підходити заданій специфіці компанії.

2. Підвищення конверсії інтернет-магазину неможливе без змістового наповнення:

Насамперед необхідно написати грамотний та повний опис товарів, що продаються.
Збільшити продажі сайту можна також за допомогою якісних фотографій. Потрібно розмістити декілька зображень в описі кожного товару і зробити їх масштабованими. Важливо стежити за тим, щоб фотографії були зняті на професійному рівні. Чим красивіша обгортка, тим легше зацікавити потенційного клієнта.
При можливості зробіть кілька відеороликів, де товар буде показаний, так би мовити, в дії. Критерії повинні бути такими ж, як і при зйомці фотографій – висока якість кінцевого продукту.
Останній крок в оптимізації – зручний пошук товарів за категоріями, простий і зрозумілий інтерфейс.

Як підвищити конверсію за допомогою соціальних мереж

Соціальні мережі – найпотужніший інструмент, що допомагає майже безпосередньо контактувати з потенційними клієнтами. За допомогою сторінки компанії у соцмережі можна легко доносити інформацію про акції, проводити конкурси та розіграші. На сайт заходять, тільки якщо шукають щось конкретне, а підписавшись на сторінку у соціальних мережах, людина завжди буде знаходитися в, так би мовити, зоні впливу. Вона швидше відреагує на повідомлення про знижки та самостійно допоможе розповсюдити цю інформацію далі.

Більшість інтернет-магазинів вважають за краще використовувати соціальну мережу під назвою Instagram. Вона найкраще підходить для прямого продажу товарів, тому що орієнтована на викладання саме візуальних матеріалів. Як збільшити конверсію сайту за допомогою соціальних мереж:

Швидкий фідбек – головний плюс соціальних мереж. І, між іншим, безкоштовна реклама. Можна попросити всіх, хто купив щось з допомогою вашого інтернет-магазину, викласти фотографію з товаром і залишити короткий відгук.
Хештеги – ще один інструмент, який полегшує пошук потрібних товарів. Можна розробити свої унікальні теги, які будуть асоціюватися тільки з вашим сайтом і його продукцією.
У соціальних мережах вкрай зручно проводити конкурси і розіграші, винагородою в яких буде один з товарів з інтернет-магазину;
Необхідно звернутися до людей, які мають велику кількість підписників. Вони можуть прорекламувати продукт, залучаючи потенційних клієнтів.
Важливо відповідати на коментарі підписників і потенційних клієнтів. Це допоможе підвищити зацікавленість людей вашим інтернет-магазином.

Як стимулювати продажі в несезон: 7 ідей для інтернет-магазинів