В інструменті для A / B тестування Google Optimize з’явилися три нові функції: email-оповіщення, новий параметр в Google Analytics і можливість запланувати експеримент.

 

За допомогою email-повідомлень сервіс буде повідомляти про те, коли експеримент почався і закінчився і який варіант переміг. Функцію можна включити при створенні експерименту і вимкнути в налаштуваннях в будь-який момент.

Новий параметр GA Experiment ID with Variant («ID експерименту з варіантом») об’єднує ідентифікатор експерименту (Optimize Experiment ID) з конкретним варіантом вашого сайту, доступним користувачеві. Це спрощує глибший аналіз експериментів Optimize в Google Analytics.

В Google Optimize добавили три новые функции

Тепер, коли дані експерименту знаходяться в одному параметрі, сегмент Google Analytics можна створити в один клік. Потім його можна додати до звіту, щоб зрозуміти, який з варіантів більше впливає на показник ARPU («Дохід на користувача»). Якщо ви користуєтеся Optimize 360, ви можете створити з сегмента аудиторію і направити на неї кампанію ремаркетингу.

Також користувачі Optimize тепер можу запланувати експеримент. Дату і параметри можна в будь-який момент змінити в настройках.

https://www.seonews.ru/events/v-google-optimize-dobavili-tri-novye-funktsii/