Підкресліть якість свого продукту.
Можливо, показати бек-стейдж, до і після, виробництво, погортати книгу або зафільмувати процес створення товару.Поради, особливості. Лайфхак.
Опишіть, як краще використовувати ваш продукт, що в ньому особливого. ⠀
Покажіть процес підготовки.
Відео-огляди.
Часто ми думаємо тільки про фотографії, тоді як перегляд відео дає набагато більше корисної інформації.
Відгуки.
Зніміть відео, зробіть фото, попросіть ваших клієнтів самих зробити фотографію, написати або зняти на відео відгук – це все дуже добре впливає, як на зростання довіри, так і на збільшення продажів.
Сторітелінг.
Покажіть ваш офіс з середини, розкажіть про ваших співробітників.
Запитайте поради в аудиторії.
Люди просто обожнюють давати рекомендації і ділитися порадами.