Рекламодавці по всьому світу зможуть запускати рекламу в Facebook Stories. Таку можливість соцмережа почала тестувати в травні. У минулому році реклама в історіях з’явилася в Instagram. Прес-служба компанії повідомила, що незабаром Facebook планує запустити рекламу і в Messenger Stories.

У тестуванні реклами в історіях брала участь обмежена кількість рекламодавців в США, Мексиці та Бразилії. Про глобальний запуск стало відомо два тижні тому, коли маркетингові партнери Facebook отримали відповідне повідомлення. Їм було запропоновано створювати інтеграції, а також запрошувати клієнтів до участі в бета-тестуванні.

За даними соцмережі, понад 300 млн осіб використовують Facebook Stories і Messenger Stories кожен день. Очікується, що в 2019 році історій стане більше, ніж публікацій в новинній стрічці. Реклама в історіях включає три формати: відео, зображення і слайд-шоу. Бренд може вибрати одну з семи бізнес-цілей (як в Instagram): впізнаваність бренду, конверсія, лідогенераціі, установка додатку, охоплення, трафік, перегляди відео.

Опитування Ipsos показало, що 68% опитаних людей регулярно використовують Stories як мінімум в трьох додатках, а 63% планують використовувати Stories в майбутньому. 62% опитаних заявили, що стали більше цікавитися брендом або продуктом, побачивши його в Stories. Крім того, більше половини респондентів сказали, що частіше роблять покупки в інтернеті після перегляду історій.