Фірмовий стиль – це візуальне і смислове поєднання товарів / послуг, всієї вихідної від компанії інформації. Ефективний фірмовий стиль в Instagram підвищує переваги фірми, робить її впізнаваною і неординарною.

Компонентами фірмового стилю є:

Іконка-аватар – основне фото, яке є персональним фото власника сторінки або логотипом компанії;

Текстовий блок – коротка інформація про компанію: назва, список послуг, контакти, адреса;

Закріплені історії з іконками, додаткові відомості про компанію: повний список послуг, приклади роботи, ціни, відгуки та т.д .;

Брендований контент – фотографії Instagram-блогу, в оформленні яких чітко проглядається єдиний стиль, який гармонує з аватаром і меню-історіями;

Унікальні фірмові хештеги – активні посилання у вигляді напису з поміткою «#», де прописуються назва компанії і сфера діяльності. Функція хештегів – швидкий пошук публікацій, які містять інформацію про компанію.