Всім відомо, що сьогодні соціальна мережа Instagram користується великою популярністю в просуванні бізнесу і послуг. Але чому одні компанії легко набирають свою аудиторію, а інші так і залишаються в тіні?
Якщо ви належите до останніх, не поспішайте впадати у відчай!

Проаналізуйте свою бізнес-сторінку в Instagram і дайте відповідь самі собі на такі питання:

  • чи є у вас детальний, якісно складений контент-план на кожен місяць?
  • чи ставите ви собі за завдання вивчати бізнес-сторінки конкурентів?
    чи спостерігається у вашому контенті якась родзинка, яка відрізняє вас від конкурентів?
    чи відповідально ви поставилися до створення фірмового стилю компанії?
    чи можете ви чітко визначити, яка у вас цільова аудиторія?
    чи ви спонукаєте до дії нових партнерів і клієнтів, чи просто додаєте картинки?
    чи взаємодієте ви з іншими користувачами за допомогою коментарів або в особистих повідомленнях?