Google анонсував новий метод показу оголошень в YouTube під назвою ad pod – два покази реклами з можливістю запуску повністю перед відео або двома частинами під час перегляду.

YouTube тестирует новый метод показа рекламы в YouTube

Чим частіше реклама перериває перегляд, тим більша ймовірність, що користувач вимкне відео, не додивившись до кінця. Видаючи рекламу блоками, YouTube сподівається зменшити число відмов. Користувачі зможуть самі вирішувати, чи готові вони переглянути рекламу зараз або пізніше їм буде зручніше.

Поки функція тестується на десктопах, Google також планує додати її в YouTube на мобільних пристроях і Smart TV.

Google представила безкоштовний сервіс для стиснення фото

https://www.seonews.ru/events/google-testiruet-novyy-metod-pokaza-reklamy-v-youtube/?fbclid=IwAR0g-JSolHkHCQ05hfO8nW_wI_oe8OuG0h4bGAH3vIpXeyjAyXZ2gDZ3qo4