Міф №1:
Люди вибирають Ваш продукт або послугу через те, що у Вас дешевше.
Хороші ціни самі про себе не повідомлять. Якщо Ви гарантуєте найнижчі ціни на ринку, але про Вас ніхто не знає – всі Ваші зусилля марні. Якщо Ви додасте в собівартість витрати на просування в інтернеті, то і ціну доведеться підвищувати. Більше того, клієнт, який орієнтується тільки на ціну – самий ненадійний в світі клієнт, йому не важливий Ваш бренд і Ваша лояльність. Ваші конкуренти знизять ціни на декілька гривень і він піде до них. Залучайте клієнтів іншими методами: більшим асортиментом, додатковими послугами, бонусами, підвищуйте довіру до Вашої компанії.

Міф №2:
Від кількості відвідувачів на сайті безпосередньо залежить кількість продажів
Аудиторія та цільова аудиторія – це, як кажуть в Одесі, дві великі різниці. Багато переходів на сайт зовсім не означає, що всі відвідувачі стануть Вашими клієнтами. І не витрачайте час на групи в соціальних мережах із загальною тематикою, на сайти, які не мають ніякого відношення до Вашого бізнесу. Краще зосередьтеся на вузькоспеціалізованих порталах, можливо не настільки популярних, але дієвих, тих, які Вам справді додадуть потенційних клієнтів.

Міф №3:
Ми добре продаємо і без маркетингу
Без маркетингу складно уявити сучасний бізнес, тому що маркетинг – це та сама система знань, яка допомагає бізнесу розвиватися. Маркетинг не обмежується тільки залученням відвідувачів на сайт, з відвідувачем потрібно працювати, розуміти, захоплювати. А під час фінансової кризи і поготів виживають тільки сильні бренди, які мають чітку програму просування своїх продуктів на ринку.

Міф №4:
E-mail – розсилка неефективна
Насправді це не так. Якщо Ваша розсилка неперсоналізована, не адаптована під мобільні гаджети, не має інформаційної цінності, Ви розсилаєте листи в незручний час доби, вони занадто довгі і зі складним дизайном – Ви праві, E-mail-розсилка неефективна. У всіх інших випадках розсилка дозволяє вибудовувати довірчі відносини з широкою аудиторією при мінімумі витрат.

Міф №5:
Ми зробили крутий сайт, можна відпочити
Хороший сайт – це лише початок. Отримати цільовий трафік не так вже й просто. Далі слід працювати з тестуванням та аналітикою, опрацювати підходи і вивчати канали. SEO, PPC, Google Analytics, робота з соціальними мережами, повний аналіз дій користувача на сайті – це тільки частина роботи, тому основна Ваша задача – аналізувати і оптимізувати процес, сприяти збільшенню продажів.

Міф №6:
У когось це працює, значить і у мене запрацює!
Можливо, і спрацює, але бездумне запозичення стратегії не принесе результату, тому що у Вас свої відвідувачі, свій ринок і свої цінності. Це зовсім не означає, що не потрібно переймати ідеї, які Вам сподобалися, можна копіювати корисне. При цьому адаптувати під свої потреби, налаштовувати індивідуальні опції.

Міф №7:
Можна наймати людей на окремі маркетингові задачі і не витрачатися на повноцінну маркетингову кампанію
Інтернет-маркетинг працює в комплексі, це цілісний підхід, який починається з пошуку клієнта і закінчується купевлею Вашого продукту чи замовлення послуги. Всі складові інтернет-маркетингу працюють в сукупності. Звичайно, Ви можете робити ставку тільки на SMM, але це не означає, що Ви назавжди відмовтеся від інших інструментів.