Google визначив три останніх тренди в поведінці користувачів YouTube.

Триваліші сеанси
Користувачі стали чутливіші до реклами у відео: чим частіше відео переривається, тим гірші показники. Тому соцмережа запустила новий формат ad pod, що показує два рекламні ролики поспіль перед або під час відео і надає користувачам вибір: подивитися рекламу зараз або пізніше.

Таким чином відео буде перериватися на 40% рідше. На ранньому етапі тестування Google отримав наступні результати: унікальне охоплення (unique reach) збільшилось на 8-11%, частота показів – на 8-11% (без впливу на показник Brand Lift).

Самостійність
Користувачі стали рідше ділитися відео один з одним і частіше самостійно шукати, що подивитися, на головній сторінці або в розділі «У тренді». За три роки кількість перегляду роликів, знайдених на головній сторінці, збільшилася в 10 разів.

Перегляд з телеекранів
Користувачі все частіше використовують Smart TV для перегляду роликів з YouTube. Зараз за добу з ТВ-екранів переглядається більше 180 млн годин. Тому в жовтні YouTube дозволив зорієнтувати рекламу на телеекрани.

Google запустив інструмент для перевірки SEO-показників сайту

https://www.seonews.ru/events/google-perechislil-trendy-povedeniya-polzovateley-youtube/?fbclid=IwAR0M2qPwlA7KDT3bgtXtZz_A0yDWb7Ja_1pdZYQKmLAgodRWX-4yuAEYGwo