Попередній аудит – вивчити фронт робіт, побачити помилки.
Аналіз конкурентів – скласти картину «очікування – реальність».Первинна оптимізація – виконати роботи, які можна зробити дуже швидко і / або шаблонно.
Технічний аудит сайту.
Збір і кластеризація семантичного ядра сайту.
Створення / розширення структури сайту – на підставі семантики і логіки.
Посторінкова оптимізація – опрацювання кожної сторінки окремо.
Комерційні фактори просування сайту.
Створення нових цільових сторінок.
Написання текстів (при необхідності).
Аналіз конкурентів – з метою зрозуміти, куди можна далі рухатися, чи можна цікаві прийоми запозичити та ін.
Повторення кроків (збір семантики, розширення структури, посторінкова оптимізація, створення сторінок, тексти).