1. Органічний трафік – найкращий

Трафік з результатів пошуку традиційно найякісніший: менший відсоток відмов, вища конверсія, і так далі. Дякувати за це потрібно пошуковикам. Їх алгоритми ускладнюються, чинників ранжування стає більше, і користувач все частіше бачить у видачі саме ту сторінку, яку шукав.

2. SEO економить час і гроші

Хто залучає SEO-агентство на етапі проектування сайту, той чинить мудро. Краще відразу зібрати цільові запити і розробити релевантну їм структуру сайту, ніж потім переробляти готовий ресурс, який не в змозі залучити трафік.

3. SEO зберігає трафік

при зміні дизайну, структури або CMS сайту.

4. За сайтом хоч хтось доглядає

SEO-фахівці повинні стежити за технічною справністю ресурсу.

5. SEO допомагає розвивати сайт

Сьогодні якийсь один «чарівний» метод просування (на кшталт перелінковки або реєстрації в каталогах) не принесе успіху. У сучасних умовах для виходу в топ потрібно працювати над всім сайтом і кожною сторінкою окремо, відмінною функціональністю і юзабіліті.

Крім того, не можна ні в чому відставати від конкурентів, навіть за швидкістю завантаження сторінок. В результаті замовник SEO отримує не тільки високі позиції в результатах пошуку, але і сайт, на якому все зручно знайти, дізнатися і замовити.

6. SEO-агентства постійно відслідковують зміни в пошукових алгоритмах.

Оптимізатори повинні зробити сайт зручним як для користувачів, так  і для пошукових систем. Тому вони уважно стежать за всіма змінами у вимогах, пропонованих пошуковими системами. Google публікують у відкритому доступі свої рекомендації, пости про нововведення, інформацію про сервіси та API, і проводять заходи для веб-майстрів. Інформації дуже багато, і фізично неможливо за всім устежити, якщо ти не займаєшся SEO професійно.

7. Попит породжує пропозицію

Ринок пошукового просування має вже досить довгу і не завжди позитивну історію. У багатьох компаній є не зовсім райдужний досвід роботи з SEO-агентствами. Наприклад, декілька років тому типовою була така ситуація: замовник приходить в топове агентство, укладає договір, позиції і продажі зроостають … а потім сайт повністю вилітає з індексу на декілька місяців. Тому що підрядник накручував поведінкові чинники, і ресурс потрапив під санкції.  Але значна частина клієнтів бачить, що пошукове просування сайту дає реальну віддачу, і тому витрати на пошукове просування сайту включає в число своїх маркетингових активностей.