У сучасних реаліях всі бренди не залежно від сфери ведення бізнесу повинні привабливо виглядати на фото в Instagram, тому що, швидше за все, потенційний клієнт дізнається про місце саме з цієї соцмережі.

Основних тренди, які будуть популярні в Instagram в 2019 році.

1. 3D-зображення
За останні декілька років популярність 3D-графіки зростає в зв’язку з швидким розвитком AR- і VR-технологій. Тому можна стверджувати, що 3D-натюрморти будуть активно використовуватися в дизайні в 2019 році. Використання 3D-елементів точно приверне увагу до вашого аккаунту.

2. Не забувайте про ілюстрації
Ілюстрації активно використовуються у всіх сферах дизайну. Мальована графіка ідеально вписується в візуальний ряд акаунта: можна домалювати реальні фотографії або ж робити окремі пости з замальовками у різних стилях: flat art, sketch, doodles, line art, акварельні етюди, комікси та ін.

4. Анімація
Популярність анімації в Instagram з кожним роком зростає, з її допомогою можна ефектно подати інформацію, особливо це актуально, коли інформації багато. Також це прекрасний спосіб урізноманітнити контент.

5. Смілива типографіка
Типографіки стає все більше. Цей тренд плавно перейшов з 2018 року в 2019 й.

6. Реалізм в фотографії і естетика недосконалостей
Епоха постановочних зображень канула в лету, також зараз немодно робити фотографії, в яких активно використовуються фільтри і ретуш.

7. Модернізм і постмодернізм в фотографії
Модернізм – це загальна назва напрямів в мистецтві початку 20 століття, що включає в себе дадаїзм, експресіонізм, кубізм, авангард, сюрреалізм та ін. Художні методи, які були створені понад століття тому, зараз дуже актуальні в фотографії. Однією з особливостей подібних фотосесій є сміливе використання декорацій і гриму.

8. Естетизація кітчу або стиль «кемп»
У 2018 році в тренді була естетика 90-х. Зараз на зміну їй приходить неоднозначна естетика 2000.

9. Дизайн Stories
Зросли вимоги до якості контенту в Stories. Тому дизайн Stories перетворюється в окремий напрямок.

10. Доповнена реальність
Швидке зростання доповненої реальності з індустрії ігор, відео та додатків швидко знайшло своє продовження в дизайні у 2019 році.

Отже, інструментарій для роботи з дизайном акаунта величезний. Якщо у вас немає можливості розбиратися з усім самостійно, і немає регулярного бюджету, щоб працювати з фахівцями на постійній основі, ви можете звернутися в агентство за створенням візуальної мови бренду в Instagram. В агентстві вам можуть зробити брендбук, де буде прописана концепція вашого облікового запису, підібрані кольори і шрифти, може бути також окремо промальована графіка. За допомогою брендбуку можна своїми силами вирішувати подальші завдання.

Важливо прописати цінності і стратегію, без цього складно зрозуміти, який візуальний стиль підійде (вигадана історія і нещирість будуть викликати сумніви, стиль повинен бути виправданий).

Instagram буде видаляти накручені лайки, коментарі та підписки

https://webpromoexperts.com.ua