Що заважає вам почати свій бізнес в соціальних мережах? Перш за все, це поширені міфи, які потрібно терміново  видаляти з нашої свідомості. Ось деякі з них.В соціальних мережах не продають

В сучасному світі вже не має причин думати, що в соціальних мережах неможливо розвинути бізнес і отримувати хороший прибуток. Більшість нових підприємств починають свій розвиток саме з них, залучаючи все більше і більше потенційних кліентів.

Чим більше підписників, тим краще

Іноді можна помітити, як сторінки з маленькою аудиторією постійно отримують нові коментарі, вподобання і повідомлення. Це пов’язано з тим, що бізнес-сторінка ефективно працює над залученням саме зацікавлених людей, а не поспішає отримати якомога більше підписників «для галочки».

На сторінці повинні бути тільки записи, які стосуються вашого товару чи послуг 

Соціальні мережі – це місце, де люди хочуть трохи розслабитись, відпочити від щоденних турбот. Підписникам буде цікавіше спостерігати за вашими оновленнями, якщо тематичні публікації будуть чергуватися з інформаційними та розважальними.

На сторінці повинно бути багато публікацій кожного дня

Надлишок інформації призводить до того, що підписникам набридає бачити в своїй стрічці тільки оновлення із вашої сторінки. Публікуючи пости не частіше ніж один раз на день, ви не будете набридати своїм підписникам, а більше будете залучати корисним контентом.

Соцмережі – це дешевий рекламний інструмент, і значить, неякісний

Відомі і популярні бізнес-сторінки вже давно усвідомили, що хороша реклама в соціальних мережах вимагає чималих витрат. Звичайно, створити і оформити сторінку можна безкоштовно, але для просування рекомендують використовувати таргетовану, взаємну рекламу і багато інших видів реклами.