Ми вже неодноразово акцентували про те, що соцмережі – це чудовий інструмент для створення ефективної реклами. Завдяки великій аудиторії, в них реально отримати потік нових клієнтів.

Якісна реклама в соціальних мережах повинна відображати:

  • 1. конкретну мету пропозиції. Хочете швидше запустити рекламу, але не уявляєте її чіткої місії? Тоді про потік покупців не може бути й мови;

2. приклад того, як цим товаром користуються інші. Велика частина людей, яка наштовхується на рекламу з «сухим» зображенням товару (ще гірше – звичайним текстом), залишається байдужою. Не мине й хвилини, як аудиторія забуде таку рекламу. Набагато краще буде продемонструвати товар / послугу в дії: показати на фото, як звичайні люди користуються даним товаром або послугою;

3. якомога менше тексту. Потрібна тільки необхідна інформація, яка відразу приверне увагу покупця. Якщо тексту буде багато і не в тему, аудиторія полінується шукати в цьому потоці конкретні відомості про вашу пропозицію, і, таким чином, відкине її;

4. продуманий дизайн і якість. Якщо ваша реклама в форматі кільцевої галереї (тобто складається з декількох зображень), дотримуйтесь єдиного дизайну фото: колірна гамма і шрифти тексту не повинні різко переходити з одного в інший. Це відволікає увагу людини, яка спочатку звикає до одного стилю, а потім повинна швидко концентрувати увагу на іншому. Також обов’язково використовуйте тільки якісні рекламні матеріали.