Найвагоміші тренди маркетингу 2019!

1. Чатбот
Чатбот і live-чати далеко не нові технології. До них, здається, вже всі звикли. Однак підхід маркетологів до цієї технології буде змінюватися.
1,4 мільярди людей взаємодіють з чатбот щороку. Значна цифра. При цьому 80% брендів вже використовують або планують впроваджувати їх до 2020 року.
Це означає, що в 2019 багато компаній почнуть використовувати чати в маркетингових цілях.
Як тільки чатбот почали з’являтися на сайтах, користувачі поставилися до них з недовірою. Але до кінця 2018 багато хто усвідомив, що це дійсно зручний метод комунікації. Email і дзвінки в минулому.

Live-чат підвищує шанси на здійснення покупки в три рази! Також він здатний збільшити ваші показники конверсії до 20% і ROI до 305%.

2. Інтерактивний відео контент
Цей тренд буде істотно впливати на світ маркетингу протягом всього року.
Відео не вперше займає лідируючі позиції в рейтингу форматів контенту. Але 2019 воно зміниться – почне впевнений рух в сторону інтерактивності.
Знайомий багатьом приклад – відео з круговим оглядом. Цей досі недооцінений формат дозволяє глядачам вибирати кут огляду і робить вибір товару ще зручнішим.
360 ° відео можна публікувати не тільки в соцмережах, воно підвищить ефективність як електронних повідомлень, так і сайту.
98% споживачів США згодні, що ролики з круговим оглядом набагато цікавіші від традиційних. Не дивно, що показник КЕП у них в 8 разів вищі. 70% маркетологів підтверджують – 360 ° відео позитивно вплинули на їх бізнес, адже аудиторія взаємодіє з ними на 65% краще.

3. IGTV
Ви ж чули про IGTV? Гучний запуск, прогнози, а потім затишшя.  З огляду на те, як стрімко розвивається Instagram, на інтуіцію розробників варто покластися.
В 2019 IGTV має всі шанси стати хітом. Поки додаток тільки набирає обертів, потрібно встигати підкорювати серця користувачів. До того моменту, як до IGTV доберуться конкуренти, ви встигнете отримати лідируючі позиції у цій сфері.
4. Нові горизонти персоналізації
Алгоритми штучного інтелекту можуть запропонувати користувачам абсолютно новий рівень персоналізації досвіду, що неминуче призведе до зростання продажів.
В 2019 персональні рекомендації стануть ще точнішими та актуальнішими. Цього особливо чекає молоде покоління.

5. Реклама в Facebook і Instagram
Більшість компаній по всьому світу вважають за краще платити за просування в Facebook і Instagram.
31% брендів в Інстаграм просувають свої акаунти за допомогою реклами. У 2017 цей показник становив 24%, в 2016 ще менше – 12%. За чотири роки обсяг реклами збільшився у 8 разів!
А так як Instagram належить Facebook, багато компаній рекламуються на цих двох платформах одночасно.
Якщо ви ще жодного разу не запускали рекламу в Instagram, обов’язково протестуйте її в наступному році. Чим більше на платформі рекламодавців, тим складніше пробитися органічному контенту. Тому не варто марнувати час.
6. Beacon технологія
Технологія Beacon схожа на GPS, але для бізнесу (особливо рітейлу) вона представляє куди більший інтерес. Ось як це працює:

Перша умова – користувач повинен встановити мобільний додаток бренду. Після чого можна буде стежити за його переміщенням: визначати найпопулярніші відділи магазину або час, коли клієнт знаходиться поруч із закладом. Всі ці дані допомагають брендам відправляти клієнтам персоналізовані пропозиції.
Ця технологія буде корисна і для інтернет-магазинів. Вони можуть розміщувати Beacon маяки в громадських місцях і звертатися до аудиторії під час їх відвідування.
Із збільшенням популярності мобільних додатків буде збільшуватися і інтерес бізнесу до цієї технології. У 42% компаній вже є власні додатки (серед брендів, створених мелленіалами, цей показник ще вище – 55%). 30% планують створити додаток в найближчому майбутньому. Що це означає? В 2019 варто серйозно задуматися над створенням брендового додатку і застосування в маркетингу технології Beacon.
7. Голосовий пошук
Голосові помічники всюди: з смартфонів вони перекочували в стаціонарні колонки. Користувачі з усього світу звикають ставити запитання голосом, що не може не вплинути на пошукову видачу.
Експерти прогнозують, що до 2020 50% всіх запитів буде доводиться з допомогою голосу. Але вже зараз їх понад мільярд на місяць.

8. Прогнозувальна аналітика
Прогнозувальна аналітика працює за тим же принципом, що і персональні рекомендації, але пропонує при цьому набагато більше можливостей.

9. Мобільні платежі
Ваш бізнес приймає мобільні платежі? Якщо ні, варто додати відповідний пункт в стратегію на 2019 рік. Цей тренд набиратиме обертів.

По-перше, мобільні платежі дозволяють оплачувати товари і послуги в мобільному додатку. У Starbucks, наприклад, таким чином можна заздалегідь оплатити своє замовлення.
По-друге, технологія дає можливість оплачувати покупки смартфоном. Вже більше 440 мільйонів людей по всьому світу використовують Apple Pay, Google Pay і Samsung Pay.
До 2020 ця кількість становитиме 760 мільйонів. 2019 обіцяє бути “гарячим” роком для мобільних платежів.
10. AI і машинне навчання
Більшість з перерахованих вище трендів немислимі без штучного інтелекту і машинного навчання. З кожним роком ці технології удосконалюються і відкривають перед маркетологами нові можливості. Багато з цих функцій можна застосувати у вашій стратегії. А враховуючи, що AI є технологією, яка швидко розвивається, придивитися до неї варто.

Як продавати в соціальних мережах