Продавати може кожен, думаєте ви? У соцмережах це набагато простіше, ніж в звичайному магазині? Це дійсно так, за умови, якщо ви дотримуєтеся наступних умов.

Привабливі і якісні фото

Сфотографовані товари повинні представляти речі у вигідному світлі і виглядати реалістично: без зайвого фотошопу і приховування недоліків товару. Знімайте якісною камерою, при хорошому освітленні, на красивому фоні, використовуючи додаткові аксесуари. Колір і пропорції товару не повинні спотворитися на фото.

Зрозумілий і безпечний процес оплати

Занадто складна система оплати може відлякувати клієнтів. Це пов’язано з великою кількістю інтернет-шахраїв, тому дуже складно вибудувати довірчі відносини з людьми. Сучасні інтернет-покупці найчастіше вибирають накладний платіж: отримуючи товар на пошті, можна переконатися у його якості на місці і заплатити гроші, не боячись отримати «кота в мішку».

Корисний, цікавий контент

Різноманітний контент, а не тільки каталог товарів – ось що допоможе збільшити базу підписників і клієнтів. Намагайтеся розповідати про те, що ви продаєте, як це робиться, як цим товаром правильно користуватися. Постарайтеся писати на суміжні теми і підтримуйте інтерес не тільки до продукції, а й до тієї сфери життя, до якої вона належать.

Швидке реагування на повідомлення і коментарі

На будь-які повідомлення, навіть якщо це негативні коментарі, потрібно відповідати швидко, ввічливо і зрозуміло. Коли потенційний покупець цікавиться товаром і не отримує інформацію вчасно, це може наштовхнути на думку про вашу некомпетентність і непрофесіоналізм. У такому випадку людина просто звернеться до іншого магазину, плюс – може залишити про вас негативний відгук.

Реклама в соціальних мережах: як це працює