Одне з головних завдань маркетингу – виявлення проблем і потреб клієнтів для створення актуальних пропозицій і задоволення їх бажань. 5 важливих складових, що дозволяють бізнесу прогресувати на ринку.

1. Дизайн

Якісний дизайн – це не тільки про те, як красиво виглядає ваш продукт / товар. Це ще й зручність його у використанні – чи легко розпакувати, зібрати, розібрати, освоїти, полагодити і т.д. Необхідно продумати всі деталі, адже максимальне юзабіліті визначає лояльність клієнта.

2. Конкурентна перевага

Часто буває, що якийсь бізнес відкривається поруч зі своїм конкурентом, а через декілька місяців терпить фіаско і закривається. Компаніям не варто виходити на ринок, якщо вони не пропонують щось принципово нове або значно покращене.

Працюйте над унікальною торговою пропозицією. Подумайте, в чому ваша компанія / фірма краща. Це може бути перевага в якості, швидкості, безпеці, дизайні, обслуговуванні, гарантії, надійності. Якщо ви станете кращими не тільки в одному компоненті, а застосуєте комплексний підхід, успіх на ринку вам забезпечений.

3. Співробітники, обслуговування, персонал, сервіс

“Пропозиція визначає попит”. І ви напевно знаєте, що важливим аспектом є те, як ви пропонуєте свої товари / послуги. Саме від людей, які працюють на вас, і обслуговують клієнтів залежить результат, репутація і лояльність до вашого продукту.

Працюйте над сервісом, вчіть співробітників корпоративної етики, дружелюбності, відповідальності. Задоволений покупець завжди повернеться або порадить вас друзям / знайомим.

4. Корпоративний брендинг і позиціонування

Імідж бренду пов’язаний з позиціонуванням продукту і відображає характер компанії.

Важливо викликати асоціації, які формуються через спілкування представників бренду з клієнтом, впливають на свідомість потенційного покупця і визначають його ставлення до вас.

5. Продукт

Одна з головних складових успішної компанії – хороший продукт. Якщо ваша мета – створити кращий продукт на ринку, ви повинні звертати увагу на зворотний зв’язок.

Дуже часто клієнт сам вам розповідає, що потрібно змінити, покращити, додати, а що – зовсім прибрати. Якщо ви впевнені, що знаєте, як повинно бути, не прислухаючись до думки споживачів, ви сильно помиляєтеся. Ваші думки та реальні бажання людей часто різняться, а іноді і зовсім протилежні.

Подумайте над бізнес-процесом (як правильно вибудувати зворотний зв’язок з вашими клієнтами) і працюйте над зауваженнями, пропозиціями та побажаннями.