Затребуваний співробітник в 2019 році – це той, хто вміє переконувати і співпрацювати, швидко адаптується до ситуації, добре управляє часом і володіє креативним мисленням. Про це йдеться в дослідженні LinkedIn.

Соцмережа ділить всі навички на soft skills (людські якості, корисні в професійній діяльності) і hard skills (вузькоспеціалізовані навички).

Головними soft skills року в LinkedIn називають:

креативність,
вміння переконувати,
вміння співпрацювати,
адаптивність,
вміння керувати часом.


ТОП 5 областей hard skills 2019 року:

хмарні обчислення,
штучний інтелект,
прийняття рішень на основі даних
менеджмент,
UX-дизайн.


Інші популярні hard skills:
створення мобільних додатків,
виробництво відеоконтенту,
продажі,
переклад з іноземних мов,
створення аудіоконтенту,
обробка природної мови,
наукові розрахунки на комп’ютерах,
створення ігор,
SMM,
анімація,
журналістика,
digital-маркетинг,
промисловий дизайн,
конкурентні стратегії,
системи клієнтського сервісу,
тестування ПО,
прикладна математика,
комп’ютерна графіка,
корпоративні комунікації.
Список складений на основі попиту на навички, зазначені в профілях найбільш високооплачуваних фахівців. У дослідженні брали участь тільки дані про фахівців з міст, в яких проживає не менше 100 тис. користувачів соцмережі.