Основних типів постів в соціальних мережах налічується 5. Іноді зустрічаються різні їх найменування, змішані типи, але основні типологічні ознаки завжди дотримуються.

  1. Інформаційний (новинний, репутаційний) контент
    Головне його завдання – завоювати довіру. Тому такий тип постів повинен займати не менше половини всього контенту і розповідати про наступні речі:

♦ Історію вашої компанії, її успіхи і досягнення.

♦ Кваліфікацію співробітників, пройдені ними тренінги і курси, отримані дипломи і сертифікати.

♦ Переваги вашого товару, його основні характеристики.

♦ Показувати процес використання пропонованого вами продукту, корисні фішки і майстер-класи.

♦ Новини галузі в цілому, експертні огляди, думки фахівців, прогнози, тренди і рейтингові огляди.

2. Продаючий контент в соцмережах
Його мета – підштовхнути потенційного покупця до рішення, що ваш товар – це саме те, що йому потрібно. Для цього відсоток продаючих постів в соцмережі повинен становити близько 30% від загальної кількості і відповідати таким параметрам:

♦ Відразу ж привернути увагу креативним заголовком.

♦ Продемонструвати товар або послугу з найкращого боку.

♦ Пообіцяти клієнту вирішити його проблеми або побажання.

♦ Навчити користуватися запропонованим товаром.

♦ Запропонувати оригінальні переваги, яких немає у конкурентів – знижки, акції, способи доставки.

♦ Детально описати ціну, процес замовлення і способи оплати.

♦ Обов’язково використовувати відгуки клієнтів, що підтверджують популярність вашої продукції.

♦ І неодмінно використовувати заклик до придбання і встановлення часових обмежень, коли можна придбати товар на найвигідніших умовах.

3. Освітній (навчальний, або корисний) контент.
Орієнтований на те, щоб показати, наскільки добре ви орієнтуєтеся в своїй сфері і посилити довіру підписників. Сюди входять:

♦ Корисні для клієнтів оглядові інформаційні статті.

♦ Пости, що розкривають ваші навички і знання, які підтверджують високу компетентність в даній сфері.

♦ Онлайн-консультації, які допомагають клієнтам вирішити будь-які проблеми.

♦ Залучення сторонніх експертів, які мають хорошу репутацію і популярність.

4. Комунікаційний контент.
Використовується, як ще один спосіб покращити довіру потенційних клієнтів за рахунок таких фішок:

♦ Проведіть опитування, що запрошують підписників до діалогу.

♦ Попросіть залишити відгук. Не бійтеся негативних коментарів, вважайте їх приводом для вдосконалення свого сервісу з метою залучення нових клієнтів.

♦ Люди дуже люблять, коли цікавляться їхньою думкою. Тому попросіть у них поради, або запропонуйте цікаву тему для розмови в чаті. Потреба в спілкуванні – відмінна спонукальна причина для того, щоб активізувати підписників і збільшити їх чисельність.

Але тут є свої «підводні камені» – такі типи постів можна використовувати, якщо у вас вже є достатня кількість підписників в соціальних мережах. Інакше діалогу не вийде, і нечисленні користувачі будуть розчаровані мовчанням.

І друга небезпека – можливість переходу дискусії в скандал. Тому таку переписку необхідно уважно контролювати.

5. Розважальний контент
Такі типи постів в соцмережах не вирішать безпосередньо ваших бізнес-завдань, але, тим не менше, їх повинно бути не менше 30% від загальної кількості.

Адже саме розваги – це те, чого хочуть люди в соцмережах в першу чергу. Зацікавивши підписників і створивши їм гарний настрій, ви можете розраховувати на те, що і решта пропонована вами інформація не залишиться без уваги.

Тут доречно використовувати наступні тематики:

♦ Красиві добірки фото.

♦ Веселі і цікаві історії.

♦ Картинки з кумедними звірятами.

♦ Добірки анекдотів і жартів.

♦ Психологічні тести і гороскопи.

♦ Факти з розділів «У світі цікавого».

♦ Музику і кліпи.

♦ Популярні фільми або новинки зі світу кіно.

Коротше, все, що, на вашу думку, здатне викликати посмішку у людини, затримати її увагу на довший час і спонукати прочитати інші пости.

Але такий контент повинен бути неодмінно оригінальним. Якщо ви просто використаєте пости з інших ресурсів, люди відразу ж втратять до вас інтерес.