Ті, хто вважає, що одні й ті ж пости можна розміщувати в різних соцмережах, дуже помиляються. Хоча загальні типи постів задіюються всюди, але у кожної соціальної мережі є свої правила, своя аудиторія.

У Instagram слід публікувати пости, виходячи з таких вимог:

Викладайте хоча б по одній публікації щодня, щоб не упустити зацікавленість підписників. Новини повинні бути саме новинами і подаватися як можна швидше.
У будні дні і в робочий час – більше інформаційних і продаючих постів, у вихідні, свята і вечорами – розважальних.
Яким би не були види постів, що публікуються в Instagram – продаючі, інформаційні або розважальні, головне, щоб у них було менше тексту і побільше зображень! Одна з відмінностей Інстаграма – орієнтованість на візуальний контент. Тут можна постійно викладати нові фото свого товару з короткими змістовними описами. Добре зарекомендували себе фото людей в процесі використання пропонованої продукції, просто красиві обличчя, мальовничі пейзажі.
Довжина тексту не повинна перевищувати 2 200 знаков. Обов’язково використовуйте емодзі і теги. Як доведено фахівцями, тексти більшої довжини стомлюють читачів і не затримують їх уваги. Так що – коротше і яскравіше!
Ще один важливий вид контенту в Instagram – це Stories. Особливістю таких публікацій є те, що вони відображаються лише 24 години. Тут особливо зручно інформувати користувачів про будь-які акції, новини компанії або організовувати опитування.