Як отримати більшу аудиторію на своєму телеграм-каналі і, таким чином, просувати свій бізнес?

Про те, що потрібен якісний і корисний контент, нагадувати не варто. Це необхідно для того, щоб утримати своїх підписників, пробудити у них інтерес до вас, але спочатку потрібно зробити так, щоб вони познайомилися з вашим каналом.

Яким чином можна отримати нову аудиторію.  Поширеними способами є взаємний піар (ВП) і розміщення в популярних каталогах.

ВП передбачає співпрацю з каналом, діяльність якого пов’язана з вашою. На своєму каналі ви розповідаєте про чужий канал, а він, у свою чергу, розповідає про вас на своєму. Так можна залучити певний відсоток аудиторії, але, головне, не перестаратися: суцільна реклама на вашому каналі може не сподобатися підписникам.

Розміщення в каталогах – теж непоганий варіант. Ваш канал рекламують так само, як і при взаємному піарі (платно або безкоштовно). Але краще на такому виді просування не економити і вибирати тільки каталоги з великою аудиторією, щоб вас помітили. У каталогах, в яких підписників менше 5 тисяч, зазвичай мало переглядів рекламованих каналів.

Також не потрібно забувати про дублювання посилання на ваш канал у інших соціальних мережах. Так, якщо ваша сторінка в Інстаграм або Фейсбук подобатися великій аудиторії, то їй захочеться стежити і за вашим каналом в телеграм.