З кожним роком соцмережі набирають все більшої популярності і вже на даний момент вважаються абсолютно самостійним сегментом інтернету.
Просування в соціальних мережах підвищує впізнаваність бренду, сприяє появі нових клієнтів, впливає на лояльність споживача і викликає довіру цільової аудиторії. Для багатьох компаній вони є основним джерелом трафіку.

Просування в соціальних мережах може бути дуже успішним, якщо не допускати типових помилок.

• Інколи власники сайтів або керівники компаній, починаючи діяльність по просуванню своїх продуктів / послуг, не мають конкретних цілей. Це призводить до невдачі. Заздалегідь визначайте цілі, щоб цього уникнути.

• Не можна сприймати соціальні мережі тільки як рекламний інструмент і носій. Вони значно відрізняються від стандартного сайту з оголошеннями. Якщо ви просуваєте свій бренд в соцмережах, то повинні розуміти, що маєте справу з людьми.
Саме цікавим контентом, живим спілкуванням і взаємодією з аудиторією можна отримати бажаний результат.

• Просування не буде ефективним, якщо не займатися додаванням контенту в групи або акаунти щодня. Ваші сторінки і групи повинні розвиватися постійно, вони зобов’язані бути динамічними. Багато компаній забувають про необхідність постійного оновлення і додавання контенту, що  призводить до неефективності роботи з соцмережами в цілому.

Соціальні мережі в даний час є найбільш масовим каналом залучення клієнтів, але їх ефективність безпосередньо залежить від підходу і активності роботи в них.