1. Ключові рішення.
Щоб уникнути будь-яких непорозумінь, одразу визначте між членами команди, яка буде працювати над проектом, з ким клієнт зможе обговорювати всі необхідні зміни і виправлення, і з ким він буде завжди на зв’язку. Навіщо вам зіпсований телефон? ⠀
2. Робота над виправленнями.
Все готується та обговорюється заздалегідь, адже від клієнта можуть надійти правки, а на їх виправлення – потрібен час! ⠀

3. Повне занурення в проект.
Завжди всією командою необхідно розібратись у суті проекту і зробити все можливе для замовника. ⠀

4. Вирішення питань. ⠀
Необхідним є загальний чат з усіма фахівцями, які працюють над проектом. Спілкування із замовником або поштою, або з допомогою месенджера. ⠀

5. Форс-мажори.
У робочому графіку команди необхідно передбачати виникнення позапланових проблем.