Блогер – це популярна в соцмережі людина, думка котрої дуже цінною серед аудіторії. Не важливо, чим блогер користується, але якщо він цим користується, значить – це круто. За такою стратегією і діє реклама: людина, на думку якої спирається більша частина аудиторії, ненав’язливо продає ваш товар або послугу.

Часто лише одна згадка про відомого блогера/блогерку на вашій сторінці викликає в аудиторії бажання співпрацювати з вами і користуватися тільки вашою продукцією. Звичайні огляди та коментарі такого блогера можуть забезпечити вам шквал замовлень. Тому сьогодні – це модно.

Типові помилки у роботі з соцмережами

В основному, подібні співпраці організовуються безпосередньо між компанією і блогером, але буває, що фірми піарять себе і простішим способом. Наприклад, можна просто зробити ненав’язливий подарунок інфлюенсеру. Якщо він йому сподобається, то хороші відгуки про вас вам гарантовані.

5 видів контенту для соцмереж

Також дуже часто разом з такими блогерами організовують конкурси, різні заходи і флешмоби. Це чудова можливість привернути до себе увагу цільової аудиторії.

Як продавати в соціальних мережах