Визначте оптимальний час для розміщення постів в соцмережі
Відкрийте статистику і вивчіть, в які дні та години найбільш активні ваші підписники.
Додавайте відеоконтент
Відео отримує більшу популярність. Просто пам’ятайте про це!
⠀
Проводьте конкурси або задавайте питання для залучення аудиторії
Ви ж знаєте, що коментарі підвищують пост в органічній видачі. Спілкуйтеся з підписниками, задавайте питання, цікавтеся їх думкою.
Швидкі відповіді в Instagram
⠀
Використовуйте UGC-контент
UGC – це призначений для користувача контент, тобто який публікують ваші підписники з вашою продукцією. Почніть додавати такі фото в свій робочий аккаунт. І люди охочіше будуть фотографуватися і популяризувати ваш бренд, щоб скористатися шансом потрапити в профіль з великою кількістю підписників.
⠀
Stories
Якщо користувачі постійно дивляться ваші історії, пости отримають високі позиції в стрічці.
⠀
Використовуйте рекламу в Instagram
Звучить дивно, але платна реклама допомагає підвищити органічне охоплення публікацій. Можна вибрати певну аудиторію і збільшити залучення, щоб отримувати більш високі позиції.
⠀
Менше, але краще
Одна фантастична фотографія замість 20 посередніх картинок. Одне цікаве відео замість 20 роликів ні про що. Якість перш за все. Пропадати надовго теж не варто: підписники вас просто забудуть.
Типи постів в Instagram
⠀
Створюйте контент спеціально для Instagram
Instagram – візуальна соцмережа. Текст тут на другому плані. Якщо в Facebook можна викласти «простирадло» з тексту, в Instagram це робити не варто. Ідеї висловлюйте коротко, інакше доведеться переміститися в коментарі. А їх гортати мало кому цікаво.
Обмеження в Інстаграм: як уникнути блокування
⠀
Будьте активні і позитивні
Так це важливо! Не залучайте мережевих тролів, розміщуйте позитивний якісний контент, взаємодійте з підписниками, дякуйте їм за інтерес, щоб будувати щирі відносини.