Визначте оптимальний час для розміщення постів в соцмережі
Відкрийте статистику і вивчіть, в які дні та години найбільш активні ваші підписники.
Додавайте відеоконтент
Відео отримує більшу популярність. Просто пам’ятайте про це!

Проводьте конкурси або задавайте питання для залучення аудиторії
Ви ж знаєте, що коментарі підвищують пост в органічній видачі. Спілкуйтеся з підписниками, задавайте питання, цікавтеся їх думкою.

Швидкі відповіді в Instagram

Використовуйте UGC-контент
UGC – це призначений для користувача контент, тобто який публікують ваші підписники з вашою продукцією. Почніть додавати такі фото в свій робочий аккаунт. І люди охочіше будуть фотографуватися і популяризувати ваш бренд, щоб скористатися шансом потрапити в профіль з великою кількістю підписників.

Stories
Якщо користувачі постійно дивляться ваші історії, пости отримають високі позиції в стрічці.

Використовуйте рекламу в Instagram
Звучить дивно, але платна реклама допомагає підвищити органічне охоплення публікацій. Можна вибрати певну аудиторію і збільшити залучення, щоб отримувати більш високі позиції.

Менше, але краще
Одна фантастична фотографія замість 20 посередніх картинок. Одне цікаве відео замість 20 роликів ні про що. Якість перш за все. Пропадати надовго теж не варто: підписники вас просто забудуть.

Типи постів в Instagram

Створюйте контент спеціально для Instagram
Instagram – візуальна соцмережа. Текст тут на другому плані. Якщо в Facebook можна викласти «простирадло» з тексту, в Instagram це робити не варто. Ідеї ​​висловлюйте коротко, інакше доведеться переміститися в коментарі. А їх гортати мало кому цікаво.

Обмеження в Інстаграм: як уникнути блокування

Будьте активні і позитивні
Так це важливо! Не залучайте мережевих тролів, розміщуйте позитивний якісний контент, взаємодійте з підписниками, дякуйте їм за інтерес, щоб будувати щирі відносини.