Голосовий пошук
Про цей тренд говорять уже третій рік поспіль, але він не втрачає свій актуальності. Очікується, що кількість користувачів, що його використовують, буде зростати. 25% запитів в світі в Google вводиться голосом.

Тому, якщо ви хочете випередити конкурентів, вже сьогодні потрібно думати про оптимізацію сайту під голосові пошукові запити. Це геозалежні запити і питання ( «як дістатися до найближчого кафе», «як приготувати шарлотку»).

Як це зробити:

зосередьтеся на ключових словах, які містять слова «як», «чому», «де». Використовуйте їх в своїх статтях, намагаючись подавати максимально повну і точну відповідь на питання.
зробіть акцент на локальний голосовий пошук. Для цього зареєструйтеся в Google Мій Бізнес, щоб ваша компанія відображалася на картах.


UX-дизайн
83% користувачів говорять про те, що хотіли б отримувати хорошу якість відображення сайту на різних пристроях. Що означає хороша якість? На сайті легко орієнтуватись, зрозуміло, що де знаходиться, зручно переглядати контент. В такому випадку поліпшуються поведінкові фактори, що в свою чергу призводить до кращих позицій в пошуку.

Як це зробити:

зробіть сайт зручним для користувачів: простий дизайн, зрозуміла навігація, чіткі заклики до дії.


Mobile-First Індексація
Очікується, що в 2019 році частка мобільного трафіку досягне 63,4%. Зростання кількості мобільних користувачів – одна з основних причин, чому Google розгорнув Mobile-First Індекс цього року.

Як це зробити:

адаптувати свій сайт під мобільні пристрої;
використовувати адаптивний дизайн, завдяки якому ваш сайт буде однаково добре відображатися на всіх пристроях. При цьому вам не доведеться приховувати частиною контенту, як це зазвичай буває з мобільними версіями;
швидкість завантаження: сайт, який повільно завантажується на всіх пристроях, не подобається не тільки пошуковим системам, він не сподобається і вашим користувачам. Як повідомляє компанія Akamai, 40% відвідувачів йдуть з сайту, якщо він завантажується більше трьох секунд.

Тому якщо ви хочете більше трафіку і конверсій – прискорюйтеся!

Як це зробити:

регулярно перевіряйте швидкість завантаження вашого сайту за допомогою спеціальних інструментів: наприклад, Google PageSpeed ​​Insights.
використайте рекомендації, які надасть сервіс: оптимізуйте картинки і код.
стискайте зображення і стежте за тим, щоб використовувати правильний формат картинок;


AMP і Турбо-сторінки – Це технології провідних пошукових систем, які дозволяють швидко завантажувати контент вашого сайту на мобільних пристроях. Дані зберігаються на серверах пошукових систем, а самі сторінки являють собою полегшений HTML з використанням JavaScript. В результаті користувач може завантажити сторінку, навіть якщо у нього дуже повільний інтернет. В першу чергу це стосується новинних, інформаційних сайтів і проектів, орієнтованих на контент.

Як це зробити:

якщо у вас онлайн-ЗМІ або інформаційний сайт, розгляньте можливість підключення AMP і Турбо-сторінок. Це допоможе знизити показник відмов і отримати більше мобільного трафіку.


Контент-маркетинг
«Контент – король». Це гасло буде актуальним і в 2019 році.

Це пояснюється тим, що люди приходять на ваш сайт в пошуках інформації. Краща і найцінніша річ, яку ви можете їм дати – це якісний контент. Це дасть їм вагому причину залишатися на вашому сайті довше, і більше взаємодіяти з ним, покращуючи тим самим поведінкові чинники.

Також якісний контент дозволяє:

показати вашу фаховість;
підвищити довіру до бренду;
лонгріди допоможуть поліпшити такі показники, як середній час перебування на сторінці. А ще таким контентом охочіше діляться в соціальних мережах. Алгоритм Google RankBrain теж любить довший контент.
Як це зробити:

створювати та публікувати якісний контент.
намагатися готувати публікації, які розкривають тему з усіх боків. Додавайте до тексту відео, фото, інфографіку.
поширювати готовий контент всіма доступними каналами: соцмережі, розсилка, блог.

Міфи соцмереж


Якісні зовнішні посилання
У 2019 зворотні посилання будуть продовжувати відігравати важливу роль в пошуковому просуванні. У 2018 році Google заявив, що старий добрий PageRank все ще є важливим сигналом ранжирування. І авторитетність домену досягається за допомогою якісних зворотних посилань.

Але ви повинні розуміти, що закупівля посилань більше не працює, і навпаки, може завести сайт під санкції.

Що робити:

публікувати цікаві тематичні гостьові статті на сайтах,
кожен раз думайте про те, чи дійсно посилання на вашу сторінку є цінним для користувача.


Пошук по картинках
Google значно поліпшив свій пошук по зображеннях в 2018 році. Сьогодні користувачі все частіше здійснюють пошук інформації за картинками, і це може бути для вас ще одним джерелом трафіку.

Як це зробити:

створювати унікальні фотографії, кращі, ніж у конкурентів.
оптимізувати зображення на сайті.
організовувати контент на сайті таким чином, щоб текст, фото і відео гармоніювали і доповнювали один одного.


Маркетинг впливу
Згадка бренду – це ще один фактор ранжирування в Google. Про це зазначено в Посібнику з якості пошуку. Пошуковик враховує, чи багато говорять про вашу компанію, і які відгуки про неї.

Маркетинг впливу – це співпраця з блогерами та іншими впливовими особами у вашій сфері. Вони роблять огляд вашого продукту, розповідаючи своїй аудиторії про його позитивні сторони. Такий спосіб допомагає отримати більше згадувань про ваш бренд в позитивному ключі.

Як це зробити:

знайдіть впливових осіб в своїй сфері, аудиторія яких вам цікава. Це можуть бути як блогери на YouTube або в Інстаграм, так і ті, хто веде власний блог.
домовтеся про співпрацю.


Високий рівень безпеки
Безпеці даних користувачів приділяється багато уваги останнім часом. Відносно SEO потрібно звертати увагу на дві речі:

захищений протокол https. Сайти, які працюють на незахищеному протоколі http, в більшості браузерів позначаються як «Небезпечні» або «Не захищені». Це може підірвати довіру користувачів до вашої компанії в цілому, а не тільки до сайту.
GDPR – Загальний регламент щодо захисту даних, прийнятий в Європейському союзі. Він регулює, кому належать дані, створені користувачами. Відтепер вони належать користувачам, а не компаніям, які їх збирають. Зараз користувачі мають повне право запитувати, які персональні дані зберігає компанія, і просити видалити їх.
Як це зробити:

перевести сайт на протокол https,
якщо у вас є клієнти з Європи, оновіть свій файл політики конфіденційності, щоб він відповідав вимогам GDPR.
Як бачите, щоб отримувати більше органічного трафіку в 2019 році, потрібно проводити роботу в різних напрямках: працювати над репутацією бренду, думати про захист даних своїх користувачів і про зручність свого сайту, про швидкість завантаження. Окрему увагу слід приділити увазі відображенню сайту на мобільних пристроях. Не забудьте про цікавий контент і якісні зовнішні посилання.