Команда Google повідомила про запуск нового формату товарних оголошень в Google Картинках. Це два нових види рекламних оголошень: оголошення-вітрини і shoppable ads.Новий формат shoppable ads дозволяє рекламодавцям показувати декілька продуктів, доступних для покупки серед результатів пошуку в Google Картинках.

Припустимо, покупець шукає ідеї для домашнього офісу на своєму смартфоні або комп’ютері в Google Images. Він може прокручувати зображення, наводити курсор на будь-яке рекламне оголошення з цінником, і бачити на зображенні товари для продажу, а також ціни, бренд і багато іншого. У таких оголошень буде позначка «Реклама».

Зараз компанія тестує цю новинку на невеликому відсотку трафіку по широким запитам кшталт «ідеї для домашнього офісу», «дизайн плитки для душа» і «абстрактне мистецтво». Протягом декількох місяців формат буде ставати доступним більшій кількості рекламодавців.

Також в результатах Google Картинок почали показуватися оголошення-вітрини.
Як повідомляє компанія, користувачі не просто шукають товари в Google. 50% онлайн-покупців наважуються на покупку через огляд зображень, знайденими в Google Картинках.

Google назвав тренди поведінки користувачів YouTube