Соцмережі допомагають брендам вибудовувати відносини з аудиторією і підвищувати лояльність до бренду. Але іноді необережний віртуальних крок може суттєво зіпсувати репутацію компанії. Найпоширеніші помилки, які можуть заважати клієнтам бути лояльними до вашого бренду.
1️⃣ Контент, несумісний з брендом
Виглядає дивно, коли ви розміщує на своїй сторінці щось, що не відповідає її тематиці і стилю. Не робіть пости для кількості
⠀
2️⃣ Негативні публікації про ваших клієнтів
Часом, коли незадоволений споживач хоче подискутувати з вами в соцмережах, це може дратувати. Однак розглядайте це як можливість для поліпшення обслуговування клієнтів. Ви маєте шанс незадоволеній людині зробити приємне, просто професійно і ввічливо спілкуючись з нею.
⠀
3️⃣ Некоректний або невідредагований контент.
Ваші пости повинні бути максимально професійними. Навіть декілька помилок можуть створити враження про контент як аматорський і непрофесійний.
⠀
4️⃣ Занадто багато реклами
Мета соцмереж – підвищити впізнаваність бренду і досягти взаєморозуміння з клієнтами. Мисліть з точки зору інформування, навчання, розваг та залучення (якщо, звичайно, ви не інтернет-магазин).
⠀
5️⃣ Політичні або релігійні пости
Якщо ви раптом вирішите поділитися своїми думками на політичну чи релігійну тематику, ви повинні оцінювати ризикованість таких постів.
⠀
6️⃣ Контент без зазначення джерел
Абсолютно нормально знайти і поділитися релевантним контентом з вашими підписниками. Але не забудьте вказати першоджерело.
2019-04-12