Соцмережі допомагають брендам вибудовувати відносини з аудиторією і підвищувати лояльність до бренду. Але іноді необережний віртуальних крок може суттєво зіпсувати репутацію компанії. Найпоширеніші помилки, які можуть заважати клієнтам бути лояльними до вашого бренду.
1️⃣ Контент, несумісний з брендом
Виглядає дивно, коли ви розміщує на своїй сторінці щось, що не відповідає її тематиці і стилю. Не робіть пости для кількості

2️⃣ Негативні публікації про ваших клієнтів
Часом, коли незадоволений споживач хоче подискутувати з вами в соцмережах, це може дратувати. Однак розглядайте це як можливість для поліпшення обслуговування клієнтів. Ви маєте шанс незадоволеній людині зробити приємне, просто професійно і ввічливо спілкуючись з нею.

3️⃣ Некоректний або невідредагований контент.
Ваші пости повинні бути максимально професійними. Навіть декілька помилок можуть створити враження про контент як аматорський і непрофесійний.

4️⃣ Занадто багато реклами
Мета соцмереж – підвищити впізнаваність бренду і досягти взаєморозуміння з клієнтами. Мисліть з точки зору інформування, навчання, розваг та залучення (якщо, звичайно, ви не інтернет-магазин).

5️⃣ Політичні або релігійні пости
Якщо ви раптом вирішите поділитися своїми думками на політичну чи релігійну тематику, ви повинні оцінювати ризикованість таких постів.

6️⃣ Контент без зазначення джерел
Абсолютно нормально знайти і поділитися релевантним контентом з вашими підписниками. Але не забудьте вказати першоджерело.

Просування бренду з допомогою блогерів