Крок 1. Визначте основну платформу, на якій будете просувати свій бізнес.

Не намагайтеся охопити відразу всі доступні соціальні мережі. Їх зараз дуже багато, і намагатися успішно просуватися у всіх одночасно досить складно і неефективно. Саме тому краще зробити акцент на одній або двох платформах, які актуальні саме для вашої ЦА.

Наприклад, якщо продукт купують тільки студенти або молоді люди віком до 25 років, можна приділити особливу увагу Instagram, а якщо вашою метою є розвиток бренду компанії для залучення кваліфікованого персоналу або нових бізнес партнерів, то особливу увагу варто приділити мережі LinkedIn.
Крок 2. Максимально використовуйте власний контент
Публікуйте контент, який ви створюєте для соцмереж на декількох платформах. Якщо ви вибираєте 1-2 пріоритетні мережі, де запускаєте платне просування, все одно розміщуйте пости і на інших платформах.

Крок 3. Не акцентуйте увагу тільки на продажах
Люди не цінують, коли їм продають “в лоб”, коли у них складається враження, що їм щось нав’язують. Але люди люблять, коли дізнаються щось нове, отримують позитивні емоції, ідеї для натхнення або корисну інформацію про продукт.

За допомогою інформаційних постів давайте людям матеріал про те, де застосовується товар або послуга, описувати їх властивості, особливості, додаткові варіанти застосування, придумуйте якісний контент з тестами і опитуваннями і т.д.

У всіх постах робіть акцент не на тому, що ви і ваш товар кращі, а на тому, що саме отримає клієнт. Як зміниться його життя після покупки товару чи замовлення послуги, як саме він зможе вирішити свою проблему або досягти бажаної мети завдяки вашому продукту. Робіть акцент на емоціях і досвіді, а не на сухих перевагах. Пост не повинен перетворюватися в опис товару або послуги.

Для того щоб створювати ефективні пости, необхідно ретельно вивчити потреби потенційних клієнтів. Що їх хвилює, з якими проблемами вони стикаються, чого їм не вистачає, що вони хочуть від конкретного продукту і т.д.
Крок 4. Не переборщіть з постингом внутрішньої інформації
Просуваючи свій бізнес в соціальних медіа, пам’ятайте, що постити треба інформацію, яка стосується вашого бізнесу і інтересів потенційних клієнтів. Звичайно, їм іноді цікаво, які заходи проходять в вашому офісі, або хто є керівником компанії, але не потрібно перетворювати новинну стрічку своєї бізнес сторінки в огляд робочих буднів.

Не потрібно кожен день постити як ви всією командою збираєтеся в офісі, як п’єте ранкову каву, як працюєте над якимось проектом, і інші рутинні речі. Такі матеріали показують команду і підхід до роботи, але ніяк не впливають на бажання і потреби цільових клієнтів.

В першу чергу, потрібно думати про те, що потрібно аудиторії, а не про те, чим особисто ви хочете поділитися.
Крок 5. Створюйте контент-план і дотримуйтесь його
Працюючи над розвитком бізнесу в соціальних мережах, необхідно скласти чіткий план публікацій із зазначенням типу контенту і мети, яку ви перед собою ставите. Якщо ви перетворите ведення сторінки в хаотичний постинг, то не зможете привернути увагу аудиторії і показати, що систематично розвиваєте свій бізнес.

Для економії часу і додаткових можливостей використовуйте спеціальні програми для автопостингу, наприклад Later (програма має як платну, так і безкоштовну версію). Також зручно застосовувати планувальник постів в Facebook. У ньому можна планувати публікації наперед, а також заздалегідь планувати рекламне просування.
Крок 6. Створіть свою бібліотеку контенту
Для того щоб зберігати текстовий і графічний контент, зручно використовувати спеціальні хмарні сервіси, наприклад, Google Диск або Dropbox. По-перше, вони дають можливість зберігати великий обсяг інформації, а згодом у вас збереться значний обсяг контенту. По-друге, ви легко знайдете потрібний пост або фото, якщо систематизуєте весь матеріал по датах або типах контенту.

Крім того, на такому майданчику зручно зберігати корисну інформацію, яка в майбутньому стане основою для постів. Зберігайте сюди посилання на цікавий контент у вашій тематиці, мотивуючі цитати відомих людей, яскраві фото та все, що може стати в нагоді в майбутньому.
Крок 7. Співпрацюйте з іншими акаунтами для підвищення результативності
Ви можете домовитися про крос-постінг з власниками інших бізнес-акаунтів. Так ви урізноманітните свій контент, привертаючи увагу користувачів, і збільшите охоплення своїх публікацій за рахунок аудиторії партнерських сторінок.

Однак пам’ятайте, що акаунти, з якими ви співпрацюєте, повинні бути цікаві цільовим користувачам. Якщо ви просуваєте послугу в сфері B2B і раптом вопублікуєте пост про нову версію комп’ютерної гри, навряд чи вашій аудиторії це сподобається. А якщо ви розмістите цікаву новину про нові технології, наприклад, в сфері e-commerce, ваша аудиторія це оцінить і буде сприймати вашу сторінку, як джерело корисної та цікавої інформації.

Маркетинг в соціальних мережах дає бізнесу нові можливості, допомагає збільшити популярність бренду і ефективно взаємодіяти зі своїми цільовими клієнтами.