Зручна сторінка оплати товару в інтернет-магазині – запорука успіху в електронній комерції. Розглянемо вісім кроків до створення ідеальної сторінки оплати.Крок 1: Забудьте про перенаправлення
Перенаправлення на сторонній лінк для оплати знижує рівень довіри. Крім того, повністю ліквідує можливість повторної покупки. Середня тривалість концентрації сучасної людини – вісім секунд. Оплативши покупку на сторонньому ресурсі, клієнт, з великою ймовірністю, вже не повернеться до вас.
І навпаки, налаштувавши оплату на сайті, ви зможете затримати покупця довше. А також, запропонувати йому інші, потенційно цікаві товари. Пам’ятайте, один раз сказавши “так”, ми схильні погодитися знову.
Переконайтеся, що ваш платіжний сервіс дозволяє клієнтам платити, не покидаючи сайту. Якщо такої опції немає, варто задуматися про зміну провайдера.
Крок 2: Дозвольте клієнтам платити так, як вони звикли
Дослідження від Entrepreneur показало, що 56% покупців вважають за краще мати вибір між декількома платіжними методами. Додавши до цього зростаючий інтерес до альтернативних способів оплати, можна сміливо розширювати свої платіжні опції. Вибираючи платіжні методи, шукайте золоту середину. Ваше завдання – створити максимально сприятливі умови для конверсії.
З чого почати?
По-перше, потрібно зрозуміти свою цільову аудиторію. Справа в тому, що різні покоління клієнтів хочуть платити по-різному. Якщо ваша ЦА – це мілленіали і представники generation Z, без мобільного банкінгу не обійтися. Старші покоління більш схильні до традиційних способів оплати за допомогою кредитної картки.
Крок 3: Відмовтеся від примусової реєстрації
Згідно з дослідженням Smashing Magazine, основна причина відмови від створення аккаунта – це спам. Нескінченна низка рекламних листів зведе з розуму будь-кого. Що вже говорити про необхідність запам’ятовування черговий логін і пароль. Спростіть своїм покупцям життя, зробивши реєстрацію опційною. Дозвольте їм купувати в режимі гостя і ви побачите, що конверсія збільшиться в рази.
Крок 4: Викликайте довіру в клієнтів
Дослідження eConsultancy показало, що 58% покупців залишають платіжні форми з міркувань безпеки. Причина такої підозрілості – зростаюче число крадіжок акаунтів. Ваша мета – створити максимально безпечні та комфортні умови для клієнта. Для цього, скористайтеся наступними порадами:

Дозвольте клієнтам платити на сайті. Знову таки, перенаправлення на сторонній ресурс викликає у покупців підозри. З огляду на рівень стресу і тривожності в 21 столітті, цього краще уникати.
Отримайте сертифікат SSL. Таким чином, вся інформація, яка передається через ваш сайт буде зашифрованою.
Не забудьте про сертифікат PCI DSS. Вам не потрібно нічого купувати і налаштовувати. Просто виберіть хорошого провайдера, який надасть вам і платіжний шлюз, і сертифікат.

Крок 5: Спрощуйте
Деякі компанії забувають, що платіжна сторінка – не місце для загадок і вигадливих висловів. Уникайте довгих речень. Не перевантажуйте покупців зайвими полями для заповнення. Час клієнта – ось головний пріоритет. Спрощуючи поля для заповнення, ви підвищуєте шанси на конверсію.
Крок 6: Вибирайте простий дизайн
Останнє дослідження від Google показало, що ми підсвідомо надаємо перевагу простим веб сайтам з мінімалістичним дизайном. Тому краще рішення на фінальному етапі – це залишити клієнта в спокої.
Тому не ускладнюйте платіжну сторінку рекламою або відволікаючими картинками.