1. Вплив маркетингу буде продовжувати зростати

Дослідження показують, що 59% маркетологів планують збільшити бюджет впливу на 2020 рік.

Ми знаємо, що споживачі все більше насторожено ставляться до реклами у своїх каналах, і, як ніколи раніше, вони зараз шукають відгуків у людей, яким довіряють, приймаючи рішення про покупку. Ці люди можуть бути друзями та сім’єю, але коло довіри зараз зросло до людей, за якими вони слідкують у соціальних медіа, починаючи від знаменитостей до експертів у певних сферах.

Соціальні медіа завжди були чудовим інструментом розкрутки для малих та середніх компаній, а також стартапів, оскільки вони дозволяють невеликим брендам, що мають невеликий бюджет, конкурувати з більшими брендами в одній галузі.

2. Покупки в соціальних мережах

Це тренд, який розпочався в цьому році і  буде продовжувати зростати. Все частіше вам більше не потрібно відвідувати певний сайт чи платформу, щоб зробити придбати вподобаний вами товар.

Тепер, за допомогою декількох кліків, ви можете переглядати все, що вам подобається під час перегляду новинної стрічки Інстаграму. Надаючи споживачам такий тип виконання замовлення, можна збільшити кількість продажів майже вдвічі.

Більше брендів зміниться в цьому напрямку, і хоча в даний час його використовують в основному великі, добре зарекомендовані компанії, у 2020 році менші брендам, і навіть стартапи отримають доступ до таких інструментів.

3. Сторіз стануть улюбленим інструментом маркетологів

Деякий час Stories були ексклюзивними для Snapchat, але потім з’явились Instagram та Facebook Stories, і тепер навіть у YouTube є свій формат історій.


4. Розширена реальність (РР) стане основним фактором у рекламі

Технологія Розширена реальність поступово розвивається зі збільшенням додатків для електронної комерції, додаванням продуктів, спеціальними пропозиціями тощо.

Наприклад, IKEA тепер надає споживачам можливість побачити, як будуть виглядати товари у власних будинках покупців через додаток РР.

Існує великий потенціал в цій технології – наприклад, ріелтори можуть консультувати потенційних власників будинків з допомогою віртуальних турів по будинку, під час якого кольори обоїв можна змінювати, стіни можна видалити або перенести в інше місце і т.д. Студія краси може дозволити потенційним клієнтам спробувати свої продукти під час перерви на обід або в будь-якому місці, де вони мають доступ до телефону.

Існує маса способів використання РР, і поки її використання було обмежене, через технологічні обмеження та / або вартість, на даний момент ці обмеження зменшуються.
5. Чати

Коли чат-боти вперше з’явились, клієнти отримували лише заздалегідь написані відповіді на запитання, які власниками бізнесу вважалися актуальними та важливими.

Коли 2019 рік закінчується, алгоритми покращують ефективність чатів, навчають їх«розуміти», що їм пишуть користувачі. Бренди більше не повинні надавати ботам заздалегідь підготовані відповіді, оскільки чатботи можуть певним чином переглядати Інтернет, щоб знайти відповіді на питання, які шукають споживачі.

Чат також надає можливість спілкуватися з декількома людьми одночасно, пропонуючи те, що нинішні команди з обслуговування клієнтів не можуть. Інтелект чатботів буде продовжувати зростати в 2020 році, що, швидше за все, зросте число споживачів та більше брендів, що будуть користуватись цією технологією.
6. Покращене обслуговування клієнтів

З кожним днем ​​час, який споживач витрачає, починаючи з моменту, коли він звертається із запитанням чи проблемою, до того моменту, коли отримує відповідь, скорочується. Використовуючи технологію чатів та кваліфікований персонал, що працює в прямому ефірі, створюється можливість цілодобової підтримки користувачів.

Звичайно, боти не можуть відповісти на кожне запитання, а також не дозволяють персоналізувати розмови з реальними людьми – але багато часу можна заощадити для працівників служби обслуговування клієнтів, передаючи поширені запитання, зміни адрес та паролів, до чатів.

Це ключові сфери, де відбудеться значний прогрес в наступному році – хоча, звичайно, з’явиться багато нових інструментів та змін. Але з точки зору існуючого маркетингового потенціалу, саме в цих напрямах відбудуться найбільш важливі зміни.