У 2021 році інтернет-маркетинг значно зміниться. Якщо раніше штучний інтелект і візуальний маркетинг були чимось з області фантастики, то зараз якраз настає їх час.

Найактуальніші digital-тренди маркетингу:

1. Відеомаркетинг
92% маркетологів вважають відео важливою частиною їх маркетингової стратегії. А 54% клієнтів вважають за краще дивитися відео про продукти, щоб швидше прийняти рішення про покупку.

Тренд відеомаркетингу отримав популярність декілька років тому. У 2020-му він активно використовувався в YouTube і Instagram: блогери і лідери думок стали не тільки частіше робити рекламні ролики в форматі відео, але і продавати товари в прямих ефірах.

Тому в 2021 році саме вертикальний формат відео стане ще популярнішим. Покупці не хочуть витрачати час на перегляд довгих відеооглядів. Найкраще працюватимуть маркетингові відео тривалістю не більш двох хвилин.

2. Персоналізовані розсилки
Незважаючи на популярність соціальних мереж і месенджерів, стара добра електронна пошта не втратить свою актуальність і в наступному році.

Дослідження підтверджують: персоналізовані розсилки мають більші показники відкриття і CTR, ніж інші листи від компанії. Це може стати однією з найсильніших тенденцій digital-маркетингу 2021 року.

При правильному підході персоналізація email-розсилок значно збільшить дохід від бізнесу. Варто звернути увагу на автоматизовані сервіси для електронної пошти. Це істотно заощадить час.

3. Influencer Marketing в TikTok
Ну і, звичайно ж, в 2021 рік впевнено переходить і стає ще більш актуальною маркетинг з допомогою лідерів думок (блогерів). Саме він найчастіше використовується в TikTok.

За даними досліджень: більше 85% маркетингу в TikTok працює через знаменитостей і лідерів думок. Вони і підвищують впізнаваність брендів і збільшують продажі.

4. Чат-боти
Чат-боти – відкриття останніх років, яке, звичайно ж отримає новий розвиток в 2021. За допомогою ботів компанія створює позитивний досвід користувачів і спрощує комунікацію з брендом:

  • відповідає на найчастіші запитання клієнтів;
  • працює 24/7;
  • зменшує навантаження і витрати на відділ продажів. На чат-боти компанії можуть перенести від 70% до 90% спілкування з клієнтами. Віртуальний співрозмовник автоматизує комунікацію на будь-якій платформі від месенджерів до сайтів. Це кращий спосіб залишатися завжди на зв’язку зі своїми потенційними покупцями і клієнтами.

5. Доповнена реальність
Згідно з дослідженням Gartner, в 2021 році більше 70% компаній будуть впроваджувати технології доповненої реальності (AR). Таким чином, покупці зможуть створити дизайн-проект власного будинку, «приміряти» одяг або дізнатися всю необхідну інформацію, просто навівши камеру смартфона на об’єкт, що цікавить.

AR допоможе створити більш тісний контакт між клієнтом і брендом. Тим більше, на відміну від віртуальної реальності (VR), доповнена реальність набагато простіша і доступніша з точки зору реалізації для середнього бізнесу.

6. Візуальний пошук
Візуальний пошук може значно поліпшити користування сайтом (магазином). Тільки уявіть, щоб отримати конкретні результати пошуку, достатньо просто показати потрібний або схожий товар.

Google ще декілька років тому розробив функцію візуальної пошукової системи. Інструмент Google Lens може розпізнавати елементи, просто роблячи їх знімок на смартфон. Наприклад, якщо ви сфотографуєте візитку, книгу або картину, то зможете:

  1. Зберегти номер телефону або адресу електронної пошти з візитки.
  2. Прочитати відгуки і подивитися цитати з книги.
  3. Дізнатися історію створення картини, знайти автора і додаткову інформацію.
    У 2020 в Google Lens додали нову функцію: тепер можна скопіювати рукописний текст і відправити його на комп’ютер.

Крім інструменту Google, є такий сервіс як CamFind. Це програма, яка виконує візуальний пошук, коли ви фотографуєте об’єкт зі смартфона. CamFind дозволить порівнювати ціни на товари просто з використанням камери. Крім того, ви можете знайти трейлери до фільмів, сфотографувавши їх постер.

Застосовуючи цей тренд в інтернет-маркетингу, ви зможете виділити бренд серед конкурентів і привернути ще більше клієнтів.

7. Голосовий пошук
«Привіт, Siri» або «Окей, Google» – багато хто з нас використовують голосовий пошук в повсякденному житті не менше, ніж текстовий. 20% запитів в Google з мобільного телефону – голосові.

У 2021 році більше 45% всіх пошукових запитів будуть виконуватися через технологію розпізнавання мови. Вже зараз деякі бренди використовують голосовий пошук, щоб поліпшити свою маркетингову стратегію. Наприклад, Domino’s Pizza так збільшує продажі.

Клієнти можуть замовляти піцу через Alexa – розумну колонку, дуже популярну в США. Більше 38 мільйонів американців вже використовують ці технології, а 65% вважають, що без них не обійтися.

https://artjoker.ua/ru/blog/7-trendov-internet-marketinga-kotorye-budut-rabotat-v-2021-godu/?fbclid=IwAR3LM1MCKuvih4y5tKZZ_JZaPISgIoUN5ROTvfFl9MQCVATLCI1UijGqMD4